وجود امام رضا(ع) برکت ایران اسلامی است

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید براینکه وجود امام رضا(ع) برکت ایران اسلامی است، گفت: دهه کرامت و ایام منتسب به ولادت امام رضا(ع) فرصت بسیار مناسبی برای ترویج فرهنگ رضوی است باید این موهبت الهی را قدر بدانیم.

 حجت الاسلام والمسلمین«محمد باقر محمدی لائینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن گرامیداشت دهه کرامت ایام منتسب به ولادت حضرت معصومه(س)، حضرت شاه چراغ(ع) و امام رضا(ع)، اظهار کرد: این خاندان نمونه کرامت هستند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه خرسندیم که این امام بزرگوار و خواهر و برادر عزیزشان مهمان ایران اسلامی هستند، گفت: امیدواریم که ملت شریف ایران در سایه توجهات و کرامات این خاندان از جمیع بلایا و توطئه های استکبار در امان باشند.

 

وی با تاکید براینکه  همه اقشار جامعه باید از ائمه اطهار(علیهم السلام) الگوگیری کنند، افزود: حضرت معصومه(س) خواهر بزرگوار هشتمین امام شیعیان الگویی ارزشمند برای زنان و دختران ما محسوب می شوند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید براینکه وجود امام رضا(ع) برکت ایران اسلامی است، گفت: دهه کرامت و ایام منتسب به ولادت امام رضا(ع) فرصت بسیار مناسبی برای ترویج فرهنگ رضوی است باید این موهبت الهی را قدر بدانیم.

کد خبر 1183673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha