مسجدی‌ها از فضای دهه کرامت برای پاسخ به جسارت به امام رضا(ع) استفاده کنند

یک ذاکر اهل بیت(ع) گفت: اهالی مساجد در دهه کرامت می‌توانند با بیان کرامات امام رضا(ع) و نقد منصفانه فیلم عنکبوت مقدس پاسخ خوبی به سازندگان این فیلم بدهند.

«مرتضی طاهری» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به محتوای فیلم عنکبوت مقدس، اظهار کرد: همه ما به خوبی می دانیم که اکثر جشنواره هایی که در سطح بین المللی برگزار می شوند و شناخته شده هستند توسط عوامل استکبار و صهیونیست ها اداره می شوند که جشنواره کن و فیلم عنکبوت مقدس از جمله آنها است.

 

این ذاکر اهل بیت (ع) افزود: عملکرد جشنواره کن نشان می دهد همواره فیلم هایی از ایران در بخش مسابقه آن شرکت می کنند که سیاه نمایی وضعیت کشور و تبلیغ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی می پردازند و این موضوع در فیلم عنکبوت مقدس نیز صدق می کند.

 

وی ادامه داد: حواشی مربوط به این فیلم موهن زمانی به اوج خود رسید که دهه کرامت آغاز شده بود و این بهترین زمان برای ما بود که این تهدید را به یک فرصت تبدیل کنیم که الحمدالله نیروهای معتقد و انقلابی کشور ما این کار را کردند و ضمن پاسخ گویی به این فیلم موهن به بیان معارف رضوی در سطحی وسیع تر پرداختند.

 

طاهری گفت: اهالی مساجد در دهه کرامت می توانند با بیان کرامات حضرت رضا(ع) و نقد منصفانه فیلم عنکبوت مقدس پاسخ خوبی به سازندگان این فیلم بدهند.

 

وی خاطرنشان کرد: اهانت به ساحت مقدس 14 معصوم(ع) برای ما خط قرمز حساب می شود، بنابراین همه مسلمانان و از جمله اهالی مساجد باید نسبت به توهین به حضرات معصومین(ع) واکنش نشان دهند که قطعا مسجدی ها در کنار سایر اقشار مردم این کار را انجام داده و خواهند داد.

 

کد خبر 1183697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha