طلاب و مداحان در بحث روشنگری و جهاد تبیین نقش پررنگ‌تری داشته باشند

حجت الاسلام قمی گفت: مهمترین توقعی که ما از همه اقشار تاثیرگذار از جمله طلاب و مداحان اهل بیت (ع) داریم این است که با همه توان محیط پیرامون خود را روشنگری کنند زیرا جهاد تبیین فریضه ای است که همه باید از آن اطاعت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام محمد قمی» امروز (چهارشنبه ۱۸ خرداد) در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، ضمن گرامیداشت کشته شدگان حادثه متروپل آبادان اظهار کرد: ما در سازمان تبلیغات جهاد تبیین را جدی گرفته ایم.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: مهمترین توقعی که ما از همه اقشار تاثیرگذار از جمله طلاب و مداحان اهل بیت (ع) داریم این است که با همه توان محیط پیرامون خود را روشنگری کنند زیرا جهاد تبیین فریضه ای است که همه باید از آن اطاعت کنند.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود به شکل های مختلف ۵۰ بار موضوع جهاد تبین را ذکر کرده اند ادامه داد: بنابراین تاکید مقام معظم رهبری نسبت به این مهم نشان از اهمیت آن دارد از این رو همه باید برای تحقق این مهم تلاش کنند و از همه ظرفیت ها بهره بگیریم.

 

حجت الاسلام قمی تصریح کرد: در مکتب امام راحل همت و اراده نقش بسیار تاثیرگذار است، بنابراین در این زمان ضرورت دارد اجتماع همم مومنانه برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی برای توفیق خدمتگذاری شکل گیرد.

 

کد خبر 1183715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha