مردم شریف ایران اسلامی، عمیقاً دین دار و دارای غیرت دینی هستند

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: مردم شریف ایران اسلامی، عمیقاً دین دار و دارای غیرت دینی هستند و اگر فلسفه حجاب و عفاف به درستی تبیین شود، به آن اقبال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، کارگروه ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی و صیانت از حقوق شهروندی، صبح امروز به ریاست حجت الاسلام حیدری امام جمعه، ابوالقاسم مهری فرماندار شهرستان، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و مسئولین ادارات با محوریت ایجاد قرارگاه عفاف و حجاب در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه، در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب در شهرستان فیروزکوه، گفت:حجاب و عفاف از دستورات دین مبین اسلام است که به خاطر ابعاد اجتماعی و روانی آن، در قانون آمده است.

 

وی افزود: حدود ۲۵ دستگاه اجرایی در زمینه تحقق حجاب و عفاف در جامعه وظیفه دارند که باید با شناخت دقیق به آن عمل کنند، عمده وظیفه این قرارگاه، تبیین فلسفه و فواید حجاب و عفاف با دلایل منطقی و کار فرهنگی و رسانه ای است.

 

حجت الاسلام حیدری با انتقاد از برخی تعلل های صورت گرفته در حوزه حجاب و عفاف در ادارات بیان داشت: در درجه اول، نهادهای دولتی باید ملزم به رعایت قوانین عفاف و حجاب باشند تا برای جامعه الگو باشند، باید نسبت به عرضه البسه خلاف عرف و شرع در بازار نظارت شود تا خانواده‌های ما به راحتی لباس مناسب تهیه کنند.

 

امام جمعه فیروزکوه در پایان گفت:‌ مردم شریف ایران اسلامی، عمیقاً دین دار و دارای غیرت دینی هستند و اگر فلسفه حجاب و عفاف به درستی تبیین شود، به آن اقبال خواهد شد.

 

کد خبر 1183740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha