رئیس‌ جمهور در بیست و چهارمین سفر استانی به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کند

حیدری گفت: آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان در بیست و چهارمین سفر استانی روز پنج شنبه ۱۹ خرداد به همراه هیئت وزیران به استان به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد «غلامعلی حیدری» امروز (چهارشنبه ۱۸ خرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: آیت‌الله «ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور کشورمان در بیست و چهارمین سفر استانی به همراه هیئت وزیران روز پنج شنبه ۱۹ خرداد به استان به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کند.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری به طرح های نیمه تمام در استان اشاره کرد و افزود: برای سفر رئیس‌جمهور به استان ۷۰۰ طرح نیمه ‌تمام در استان مورد بررسی قرار گرفته و مقرر شده تا در این سفر برای طرح‌ های بالای ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی ردیف اعتباری در نظر گرفته شود.

 

وی ابراز کرد: اعتبار ویژه ای در سفر ریاست جمهوری به استان تزریق می شود که این اعتبار به اندازه اعتبار عمرانی ۱۵ سال استان است و ما باید از این ظرفیت در راستای رشد و توسعه استان بهره بگیریم.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تکمیل طرح های نیمه تمام یکی از برنامه های ویژه ای است که برای سفر ریاست جمهوری به استان برنامه ریزی شده است لذا تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام با اولویت طرح‌های پیشران از سیاست دولت سیزدهم در استان ها می باشد.

 

حیدری بابیان اینکه با تکمیل طرح‌های مهم و پیشران تحول خوبی در استان شکل می‌گیرد گفت: با تکمیل طرح های نیمه تمام اشتغالزایی زیادی برای جوانان استان فراهم می شود.

 

این مقام مسئول در ادامه به بحث اشتغالزایی که یکی از دغدغه های خانواده ها و جوانان است گفت: مبلغ هشت هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای استان پیش‌بینی شده است که با جذب آن ظرف ۲ سال آینده تلاش می‌شود تا نرخ بیکاری این استان در گام نخست به میانگین کشوری برسد و سپس تک‌ رقمی شود.

 

نماینده عالی دولت در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و راه‌های ارتباطی از مهمترین این طرح‌هاست که شامل چهارخطه بروجن به لردگان به ایذه، چهارخطه شهرکرد به شلمزار به ناغان به کارون ۴، ۲ بانده کردن محور شهرکرد به فارسان به کوهرنگ، شهرکرد به بن به داران، راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد و افزایش پروازهای فرودگاه شهرکرد است.

 

حیدری در ادامه به تشریح فعالیت‌های جهادی در استان در قالب قرارگاه امام حسن (ع) اشاره کرد و گفت: این نهاد در چهار حوزه آب روستایی، جاده، مسکن محرومین و آبخیزداری فعایت ‌های خود را در استان توسعه می‌دهد.

 

کد خبر 1183754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha