مراسم تقدیر از مروجان نماز اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد

مراسم تقدیر از مروجان نماز اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ظهر امروز با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، مراسم تقدیر از مروجان نماز اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ظهر امروز (چهارشنبه 18 خرداد) با حضور «سید موسی بلادیان» مدیر ستاد اقامه نماز استان خوزستان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

 

«حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج» در این مراسم با اشاره به جمله «نماز ستون دین است» اظهار کرد: این جمله را بسیار دیده و شنیده‌ایم و همین فرمایش بسیار کوتاه، مختصر و پرمغر نشان می‌دهد که اگر نماز نباشد هیچ‌چیز نیست.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه زمانی که کاری به وقت نماز خورد باید آن کار را متوقف کرد و به اقامه نماز اول وقت بپردازیم افزود: در سخنان بزرگان نیز آمده برای رفع گرفتاری و مشکلات نماز بخوانید.

 

وی یکی از راه‌های گشایش در کارها و حاجات را نماز اول وقت دانست و تصریح کرد: یکی از چیزهایی که بعد از مرگ از ما سوال می‌شود، نماز است و این نشان می‌دهد اهمیت نماز آنقدر بالا است که بر هیچ کسی پوشیده نیست.

 

حجت‌الاسلام کلاه‌کج یاد آور شد: خوشبختانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان دارای کادر، پرسنل و جوانانی است که اهل نماز، قرآن و غدیر هستند و این از عنایات و الطاف خداوند متعال و افتخاری برای این اداره کل است.

 

در پایان از مروجان نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با لوح تقدیر تجلیل شد.

 

کد خبر 1183792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha