برگزاری اولین همایش علمی فرصت‌ها و چالش‌های خوزستان

سردار باقری از برگزاری اولین همایش علمی فرصت‌ها و چالش‌های استان خوزستان در تحقق شعار سال ۱۴۰۱ در اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار نعمت الله باقری» امروز (چهارشنبه ۱۸ خرداد) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین همایش علمی فرصت ها و چالش های استان خوزستان در تحقق شعار سال ۱۴۰۱، ۳۱ خرداد ماه سال‌جاری در اهواز برگزار می‌شود.

 

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان افزود: تحقق شعار « تولید، دانش بنیان ، اشتغال آفرین » نیازمند اراده جمعی همگان است از این رو برای تحقق بیانات مقام معظم رهبری در راستای شعار سال باید همه دستگاه‌های اجرایی در کنار مردم، ریل‌گذاری اقتصادی را در شرکت ها و طرح های دانش بنیان با هدف ایجاد فرصت های شغلی در دستور کار قرار دهیم.

 

وی در راستای حمایت سپاه حضرت ولیعصر (عج) از نخبگان تصریح کرد: برای دستیابی به راهبردها و راهکارهای توسعه کارآفرین، کسب و کار و فراهم سازی بستر مناسب برای انتقال دانش و تجربیات نخبگان، با همکاری دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، صنایع و پارک علم و فناوری استان اقدام به برگزاری این همایش علمی کرده است.

 

سردار باقری اضافه کرد: ترویج پژوهش هیا بنیادی و کاربردی در بخش های مرتبط، شناسایی ایده های برتر و تبدیل آنها به طرح های سازنده از جمله اهداف این همایش است. 

 

وی عنوان کرد: همایش علمی فرصت ها و چالشهای خوزستان فرصتی است تا شاهد نگاه کارشناسی نخبگان در خصوص مسائل مربوطه باشیم و امید است این رویداد علمی امکان تبدیل آخرین دستاوردهای مرتبط با محورهای همایش را فراهم ساخته و با بهره گیری از نتایج آن، برنامه ریزی لازم و کافی در جهت بهبود فرصت ها و برطرف کردن چالش ها ایجاد کند.

 

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان خاطر نشان کرد: انرژی (نفت، گاز و پتروشیمی و ...)/کشاورزی، دامپروری و شیلات/صنعت و معدن/ محیط زیست، بهداشت و سلامت محورهای اصلی همایش هستند.

 

وی در خصوص نحوه شرکت در همایش ابراز کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می توانند مقاله های علمی و تخصصی خود را به سازمان بسیج اساتید خوزستان (دبیرخانه همایش) به نشانی ایمیل hamayeshkh1401@gmail.com و یا شماره مجازی ۰۹۱۶۳۰۰۸۷۸۱ ارسال کنند.

 

سردار باقری در پایان با بیان اینکه به مقالات برگزیده ضمن گواهی رسمی، امتیاز فرهنگی تعلق خواهد گرفت یاد آور شد: آخرین مهلت ارسال مقالات ۲۲ خرداد سال‌جاری است.

 

کد خبر 1183830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha