برگزاری مسابقه تلویزیونی شاد با موضوع مبارزه با مواد مخدر

کریمی از برگزاری مسابقه تلویزیونی شاد با موضوع مبارزه با مواد مخدر در سیمای مرکز کردستان خبر داد و گفت: برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر با همکاری صدا و سیما در کردستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، محمد سلیم کریمی کارشناس فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان  در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان که بمناسبت در پیش‌رو بودن هفته مبارزه با مواد مخدر انجام شد، اظهار کرد: اعتیاد به مواد مخدر و سوء مصرف آن متاسفانه به عنوان صدر نشین آسیب‌های اجتماعی و به نوعی زمینه ساز بروز و شکل گیری سایر آسیب‌های اجتماعی است.

 

 

وی افزود: می‌طلبد همه دست در دست یکدیگر و همسو با هم به جنگ با این آسیب ویرانگر رفته و نقشه‌های دشمنان این سرزمین که همانا نابودی جامعه ایرانی خصوصا نسل جوان و نوجوان ما را هدف قرار داده است، برویم.

 

 

دبیر اجرایی هفته مبارزه با مواد مخدر در کردستان اعلام کرد: یکی از نقاط قوت ما در این زمینه صدا و سیما است که با توجه به نقشی که این ارگان در جامعه ایفا می‌نماید می‌تواند پاشنه آشیل ما در جنگ با این پدیده ویرانگر باشد.

 

 

محمد سلیم کریمی با اشاره به برنامه‌های پیشنهادی این شورا و ستاد مبارزه با مواد مخدر جهت اجرا در هفته مذکور تصریح کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر و به تبع آن این شورا در نظر دارد برنامه‌های متنوعی را از قبیل پخش پیام‌های پیشگیرانه در خلال پخش برنامه‌های پر مخاطب و در ساعات مختلف، پخش فیلم‌های سینمایی با موضوع مواد مخدر و اعتیاد و آثار سوء آن از شبکه‌های ملی و استانی، برگزاری مسابقه تلویزیونی شاد با موضوع مزبور، دعوت کارشناسان متخصص به برنامه‌های زنده گفتگو محور و دعوت به برنامه خانواده و برنامه پرطرفدار چریکه شو و اجرای مسابقه پیامکی با همکاری صدا و سیما مرکز استان اقدام نماید.

 

 


صدا و سیمای مرکز کردستان آماده آگاه‌سازی مردم برای مبارزه با مواد مخدر است

 

 

جعفر عبدالملکی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان نیز در این دیدار با تبریک در پیش بودن هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: ما نیز بر این اعتقاد استوار هستیم که اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدر در جامعه به عنوان اولین اسیب اجتماعی خطری است که در کمین همگی ما نشسته و می‌طلبد که همه ارگان‌ها و نهادها پای کار بیایند و در مبارزه با آن کمک کنند.

 

 

وی اعلام کرد: صدا و سیمای مرکز استان نیز به عنوان یکی از اعضای شورای هماهنگی و بر اساس وظایف سازمانی و سیستمی که تعریف شده است آمادگی دارد از ظرفیت‌های موجود و برنامه‌های پیشنهادی برای آگاه سازی جامعه و حساس‌سازی آنها نسبت به این بلای خانمان سوز و ویرانگر استفاده کرده و شورای هماهنگی را در هفته مذکور یاری رساند.

کد خبر 1183854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha