ساعت کاری ادارات استان اردبیل تغییر می کند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل گفت: طبق بخشنامه هیات دولت ساعت کاری ادارات استان اردبیل با هدف مدیریت بهینه مصرف برق در ایام تابستان تغییر می کند.

«کاظم دبیر» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طبق بخشنامه هیات دولت ساعت کاری ادارات استان اردبیل با هدف مدیریت بهینه مصرف برق در ایام تابستان تغییر می کند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل این دستور العمل از 12 خردادماه تا 3 شهریور ماه در ادارات استان اردبیل لازم الاجرا خواهد  بود و از همه مدیران دستگاه های اجرایی استان درخواست شده تا در مصرف بهینه برق توجه ویژه ای داشته باشند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: ساعات کار طبق این دستور العمل در روزهای شنبه لغایت چهارشنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۳:۳۰ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۷ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.

 

دبیر خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این طرح برای تامین مستمر برق پایدار برای آحاد جامعه است البته از شهروندان عزیز هم درخواست می شود تا دولت را در این صرفه جویی مصرف برق کمک کنند.

 

وی اعلام داشت: البته ساعات کار در مراکز امدادی و درمانی تغییر نکرده و طبق روال معمول فعالیت های اداری خود را انجام خواهند داد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل افزود: کارکنان دولت نیز همکاری مستمری در زمینه کم کردن مصرف برق در نهادهای دولتی را سرلوحه خدمات خود قرار دهند.

کد خبر 1183860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha