فراخوان جامعه هیات حسینی برای انتخاب«شعار محرم ۱۴۰۱» در زنجان منتشر شد

فراخوان پیشنهاد «شعار محوری محرم» به منظور مشارکت ‌و هم‌اندیشی جامعه ‌بزرگ ‌فعالان ‌هیأت و نخبگان فرهنگی، برای انتخاب عبارتی از کلمات اهل‌بیت(ع) یا تک‌مصراعی که اشاره به سیره زندگانی ایشان دارد؛ منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به منظور مشارکت ‌و هم‌اندیشی جامعه ‌بزرگ ‌فعالان ‌هیأت و نخبگان فرهنگی، برای انتخاب عبارتی از کلمات اهل‌بیت(ع) یا تک‌مصراعی که اشاره به سیره زندگانی ایشان دارد؛ فراخوان پیشنهاد«شعار محوری محرم» منتشر شد.

 

در این فراخوان آمده است؛ لبیک یا امام، شعارها هدف‌ها را نشان می‌دهند، شعارها راه را به ما نشان می‌دهند و شعارها مثل علامت‌هایی هستند که در راه می‌گذارند برای این‌که انسان راه را اشتباه نکند. رهبرانقلاب 3/3/1395

ویژگی‌های شعارمطلوب در این فراخوان با محوریت قیام سیدالشهداء(ع)، دربرگیرنده محورهای‌ محتوایی و مفاهیم‌ ارزشی، تداعی‌کننده روح حماسی، راه‌گشای نیاز روز جبهه‌حق، گویا و روان و فارسی، عربی عنوان شده است.

 

محورهای‌محتوایی خاص۱۴۰۱ د محوراصلی امیدآفرینی بین مردم به‌ویژه نسل ‌جدید باتوجه به محورهای فرعی ذیل جهاد تبیین و ایجاد جبهه نصرت ولی‌عصر(عج،  میدان‌دادن به مردم جهت کنش‌ اجتماعی ‌جمعی و مسئولیت‌پذیری و جریان حلقه‌های میانی و هیأت ‌اجتماعی و توجه ویژه به نسل کودک و نوجوان با در نظر گرفتن ظرفیت‌ها و فرصت‌های پیش‌آمده «ایران‌جوان»، هیأت و خانواده «با توجه به سبک‌ زندگی ‌عاشورایی با تأکید بر روضه‌های خانگی» و لزوم اصلاحات نظام اقتصادی بر پایه مشارکت مردم «اقتصاد مردم ‌پایه ‌دینی» و نهضت‌ جهانی ‌مقاومت «مکتب ‌حاج ‌قاسم» اعلام شده است.

 

لطفا پیشنهادات خود را تا پایان روز جمعه ۲۰ خرداد همراه با «نام و نام خانوادگی»، «نام هیأت» و «کسوت» به سامانهٔ پیامکی 30001542 ارسال نمایید.


 

کد خبر 1183939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha