دیدار وزیر کشور با تعدادی از خانواده های شهدای چهارمحال و بختیاری

وزیر کشور روز پنجشنبه‌ پس از ورود به شهرکرد با تعدادی از خانواده های شهدای چهارمحال و بختیاری دیدار کرد و همچنین در منزل شهیدان علی بابایی حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «احمد وحیدی» امروز (پنج شنبه ۱۹ خرداد) به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در سفر استانی در شهرستان شهرکرد با تعدادی از خانواده های شهدای چهارمحال و بختیاری دیدار کرد.

 

وزیر کشور پس از ورود به شهرکرد با تعدادی از خانواده های شهدای چهارمحال و بختیاری دیدار کرد و همچنین در منزل شهیدان علی بابایی حاضر شد.

 

وزیر کشور در سفر به شهرکرد به مقام شامخ شهیدان این شهر و ۲ هزار و ۵۰۰ شهید گلگون کفن چهارمحال و بختیاری ادای احترام کرد.

 

وزیر کشور در شهرکرد همچنین  با ادای احترام به مقام والای شهیدان و ایثارگران و جانبازان، دیدار و گفت‌وگویی‌ نیز با خانواده  شهیدان رستم‌ و سعید علی بابایی شهرکی داشت.

 

شهیدان رستم‌ و سعید علی بابایی شهرکی از شهدای دوران دفاع مقدس در چهارمحال‌ و بختیاری هستند.

 

شهید رستم‌علی بابایی شهرکی ۲۸ فروردین ۱۳۶۷ در سمت امدادگر و بهیار در منطقه فاو به فیض شهادت نائل آمد.

 

پیکر مطهر این شهید والامقام سال ۱۳۹۴ در قطعه شهدای گمنام بردخون استان بوشهر به خاک سپرده شده بود، برادر او نیز به نام سعید علی بابایی متولد ۱۳۴۳ در اول فروردین ۱۳۶۱ در دشت عباس به شهادت رسیده بود.

 

 بررسی پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن، دیدار چهره با چهره با مردم و بازدید از برخی طرح‌های کشاورزی شهرستان شهرکرد از دیگر برنامه‌های سفر کاری وزیر کشور در چهارمحال‌ و بختیاری است.

 

کد خبر 1183955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha