آبرسانی به ۴۰ روستای دارای تنش آبی در استان به همت بسیج سازندگی

سرهنگ گودرزی با اشاره به فعالیت های گسترده بسیج سازندگی، از آبرسانی به ۴۰ روستای دارای تنش آبی در استان مرکزی به همت بسیج سازندگی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک سرهنگ پاسدار  «محمد گودرزی» معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی امروز،  «18 خرداد» در بازدید از پروژه خط لوله انتقال آب شرب به روستاهای کمیجان ضمن تقدیر از تلاش های گروه های جهادی در راستای خدمت رسانی به محرومان گفت: ۴۵۰ پروژه محرومیت زدایی در سال گذشته به برکت طرح هر خدمت به نام یک شهید کنگره شهدای استان مرکزی اجرا شده است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: یکی از مهمترین فعالیت های بسیج سازندگی در سالجاری اجرای پروژه های مرتبط با آب کشاورزی و آب شرب است که با مشارکت دستگاه های مسئول و مردم روستا اجرایی می شوند.

 

وی با تاکید بر اینکه الگوی حرکتی بسیج سازندگی مبتنی بر نقش آفرینی مردم است، ادامه داد: گروه های جهادی مردم را ولی نعمتان خود می دانند و برای رفع مشکلات مناطق محروم و خدمت صادقانه به مردم همه توان را پای کار می آورند.

 

سرهنگ گودرزی به خشکسالی در سال های اخیر و اهمیت آب رسانی به مناطق محروم اشاره کرد و گفت: سپاه در راستای رفع مشکلات کم آبی اقدامات گسترده ای را انجام داده است و  آب شرب برخی از روستاهای استان مرکزی با تنش آبی مواجه بودن، توسط بسیج سازندگی با مشارکت دستگاه های مسئول و مردم روستا در دستور کار قرار گرفته است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه با اشاره به اینکه بیش از ۴۵ پروژه آب کشاورزی در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: که امید واریم طی شش ماه آینده به بهره برداری برسند و مردم و ولی نعمتان انقلاب اسلامی از برکات این پروژه ها بهره مند شوند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه تمامی این طرح ها به نیت و نام یک شهید انجام می شوند، گفت: به برکت کنگره شهدای استان مرکزی طرح هر خدمت به نام یک شهید در سطح استان از سال ۹۸ آغاز به کارکرد که در سال گذشته بیش از ۴۵۰ پروژه محرومیت زدایی شامل تحویل ۲۰۰ مسکن محرومین، ۳۵۰ سری جهیزیه به زوج های جوان و اجرای طرح های عام المنفعه ، اجرایی و عملیاتی شد.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۱۱۰ پروژه محرومیت زدایی در سطح استان مرکزی انجام شده خاطر نشان کرد:  به برکت کنگره شهدای استان جریان خدمت به مردم و ولی نعمتان در بخش های مختلف با قوت ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر 1183957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha