ویژه برنامه کاروان جشن رضوی در اراک برگزار می شود

مشهد گرمه از برگزاری ویژه برنامه کاروان جشن رضوی شهرستان اراک همزمان با دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا علیه السلام خبر داد.

 «حمید رضا مشهد گرمه» ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت به برنامه های کانون فرهنگی هنری شهید مطهری اراک اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: برگزاری ویژه برنامه کاروان جشن رضوی از جمله برنامه هایی این ایام است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید مطهری افزود:شعر خوانی، اجرای گروه سرود، مولدی خوانی، استند آپ کمدی و پذیرایی از جمله برنامه های این ویژه برنامه است.

 

وی با اشاره به اینکه این ویژه برنامه با حضور خادمیاران رضوی و اهدای تبریکات رضوی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این مراسم جمعه 20 خرداد ماه 1401 از ساعات 21 به همت و همکاری کانون فرهنگی هنری شهید مطهری و پایگاه بسیج شهدای هفتم خیبر در مسجد صاحب الزمان برگزار می‌شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید مطهری همچنین اضافه کرد: از ابتدای دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیه برنامه های مختلفی از جمله جشن میلاد حضرت معصومه و روز دختر با حضور دختران و بانوان برگزار شد.

 

مشهد گرمه خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و اهدای جوایز به شرکت کنندگان و همچنین برگزاری برنامه های جشن و شادی از دیگر برنامه های این ایام بود.

کد خبر 1183963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha