تبیین سبک زندگی رضوی با محوریت کانون تخصصی مشاوره روانشناسی

بلیاد با اعلام خبر برنامه ریزی کانون تخصصی مشاوره با محوریت سبک زندگی رضوی گفت: این کانون تخصصی مشاوره با محوریت سبک زندگی رضوی و توجه به مهارت های زندگی با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد کرج به مناسبت دهه کرامت برپا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمدرضا بلیاد» در خصوص برنامه ریزی کانون تخصصی مشاوره با محوریت سبک زندگی رضوی گفت: این کانون تخصصی مشاوره با محوریت سبک زندگی رضوی و توجه به مهارت های زندگی با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد کرج به مناسبت دهه کرامت برپا شد. 

 

مدیرکانون تخصصی مشاوره و مددکاری افزود: کانون تخصصی مشاوره روانشناسی  با برپایی کارگاه سبک زندگی رضوی با هدف بهره مندی از زندگی اهل بیت(ع) به ویژه الگوی شخصیتی امام رضا(ع) و حضرت معصومه سلام الله علیها ویژه عموم مردم به ویژه قشر دانشجو نسبت به فرهنگ رضوی برنامه ریزی کرده است.

 

تقویت مهارت های سبک زندگی رضوی ضرورت زندگی امروز است

 

به گفته وی، ارتقاء سلامت روانی و معنوی خانواده با هدف تحقق خانواده سالم از ضرورت های جامعه امروز است به همین منظور طرح اردوی همسایه رضوی برای تازه عروس ها و دامادها در مشهید مقدس برنامه ریزی شده است.

 

وی ادامه داد: برپایی میز خدمت در قالب مشاوره های فردی ویژه دهه کرامت در آستان مقدس امامزادگان به ویژه در مناطق کم برخوردار مانند سهرابیه، آق تپه، حصارک، کلاک و ... برپا می گردد. 

 

مدیرکانون تخصصی مشاوره و مددکاری البرز خاطرنشان کرد: تدارک ویژه برنامه های متنوع با رویکرد فرهنگ رضوی ویژه اقشار مختلف در دهه کرامت در قالب ارائه خدمات مشاوره با هدف گرامیداشت و تبیین فرهنگ رضوی در نظر گرفته شده است. 

 

کد خبر 1183984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha