تکمیل زیرساخت‌های آستارا رفع مشکلات بیکاری را به دنبال دارد

مرحبا با بیان‌اینکه توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها و طرح‌های بندر آستارا در رونق فعالیت‌های تجارت مرزی و بازرگانی تاثیرگذار است، گفت: تکمیل زیرساخت‌های آستارا رفع مشکلات بیکاری را به دنبال دارد.

« غلامرضا مرحبا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به سفر رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به بندر آستارا اظهارکرد: امروز(پنج‌شنبه، 19 خرداد) رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، معاون وزیر و رئیس سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور، استاندار گیلان و تعدادی از مدیران ارشد کشوری و مدیران کل استانی از زیرساخت‌های اقتصادی و پروژه‌های بندر آستارا بازدید می‌کنند.


نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی افزود: در این سفر موضوعاتی همچون معضل آب و فاضلاب، موارد مربوط به پل راه‌آهن حاشیه بارانداز ریلی، سکوی تماشاگران استادیوم وحدت، آسفالت معابر شهری و روستایی، لایروبی بندر، بازنگری طرح هادی روستایی، خانه‌های پشت باغ پرندگان، کمربندی شهر لوندویل، گازرسانی به شیلات‌محله بخش لوندویل، چهار بانده کردن محور آستارا به اردبیل و استخر سرپوشیده ورزشی بانوان مورد بررسی قرار می‌گیرد.


وی تصریح‌کرد: همچنین رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس به همراه مدیران ارشد کشوری و مدیران کل استانی از سالن نیمه کاره مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد، مسکن ۲۴ واحدی شهرک مهدی(عج)، بازار ساحلی ، گمرک و مرز زمینی و راه‌آهن بازدید و موضوعات مربوط به پروژه‌های مذکور را مورد بررسی قرار می‌دهند.


مرحبا با بیان‌اینکه سفر اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس و مسئولان کشوری و استانی به بندر آستارا منشاء برکات خوبی برای این شهرستان خواهد بود، گفت: دستگاه‌های اداری مصوبات و تصمیمات این سفر را با جدیت پیگیری کنند.


وی با اشاره به اینکه شهرستان آستارا دارای ظرفیت‌های بی‌شماری در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی است، افزود: توجه به بندر آستارا توسعه استان و کشور را به دنبال دارد.


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان‌اینکه با برطرف کردن مشکلات و تکمیل طرح‌های نیمه تمام بندر آستارا معضل بیکاری در این شهرستان رفع و شاهد توسعه پایدار خواهیم بود، اضافه‌کرد: امیدواریم مشکلات بندر آستارا به همت و همکاری مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی برطرف شود و شاهد رونق بیش از پیش آن باشیم.


مرحبا، زیرساخت‌ها و طرح‌های بندر آستارا را داری ظرفیت‌های ملی و منطقه‌ای دانست و خاطرنشان‌کرد: توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها و طرح‌های بندر آستارا در رونق فعالیت‌های تجارت مرزی و بازرگانی تاثیرگذار است.

کد خبر 1183995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha