افزایش ۲۹ درصدی جذب سرباز در زندان‌های کشور

دریادار رحیمی‌پور از افزایش ۲۹ درصدی جذب سرباز در زندان‌های کشور خبر داد و گفت: این رقم مربوط به دو ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سربازان وظیفه زندان سقز در روز چهارشنبه مصادف با 18 خرداد 1401 میزبان دریا دار غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح کشور با همراهی مدیر کل زندانهای استان کردستان بودند.

 

در بازدید رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح کشور و سرهنگ بر فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌ها از زندان سقز ضمن بازدید از واحدهای یگان حفاظت و آسایشگاه سربازان بصورت چهره به چهره با سربازان این مرکز اصلاحی و تربیتی دیدار و گفتگو کرد.

 

دریادار غلامرضا رحیمی پور ضمن ابراز خرسندی از وضعیت نگهداری سربازان وظیفه در این مرکز اصلاحی و تربیتی عنوان کرد: توجه به آموزش و توانمندسازی سربازان در حین خدمت از مهمترین برنامه‌های آموزشی این سرمایه انسانی است که خوشبختانه در این مرکز قابل تحسین است.

 

وی با توجه به کمبود نیروی انسانی سرباز و لیسانس وظیفه در سازمان زندان‌ها علیرغم افزایش 50 درصدی در سالهای اخیر، نسبت به افزایش سقف جذب و بکارگیری لیسانس وظیفه و سربازان عادی ، قول مساعد داد.

 

سرهنگ برفر، فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور نیز در این دیدار ضمن عرض خیر مقدم و قدردانی از توجه ویژه و حمایت‌های  امیر و همکاران ایشان در ستاد کل نیروهای مسلح به سازمان زندان‌ها عنوان کرد: علیرغم افزایش 29 درصدی جذب سرباز در دو ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، خوشبختانه زندان‌های کشور شاهد هیچ آسیب سربازی در کلیه مولفه‌های منفی بوده است.

 

سرهنگ برفر تصریح کرد: افزایش ظرفیت جذب سربازان لیسانس در مجموعه زندانها عاملی تاثیر گذار در کاهش آسیب‌های سربازان و ارتقاء سطح فرهنگی در زندان‌ها محسوب شده است که با همکاری موثر ستاد کل نیروهای مسلح صورت پذیرفته است.

 

 وی گفت: ارتقاء سطح کیفی و امنیتی در مجموعه زندانها حاکی از توجه ویژه مسئولین و فرماندهان ستاد کل در جریان بازدید از زندان‌ها است.

 

فتحی مدیرکل زندان‌های استان کردستان نیز در ابتدای جلسه ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان به ارائه گزارش مبسوط و جامعی از اقدامات و فعالیت‌های یگان حفاظت و برنامه‌های آموزشی و توانمند سازی سربازان، اقدامات رفاهی و همچنین احداث، تجهیز و بازسازی آسایشگاه‌ها، برگزاری برنامه‌های ورزشی و فرهنگی با هدف تقویت روحیه خدمتی و ارتقاء سلامت جسمی و آمادگی بدنی سربازان به حاضرین ارائه داد.

کد خبر 1184027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha