بوسه عالم اهل سنت بر پرچم متبرک رضوی

امام جمعه اهل سنت بندر چارک با بوسه بر پرچم متبرک حرم مطهر رضوی، ارادت قلبی جامعه اهل سنت را به ائمه اطهار(ع) به ویژه امام رضا(ع) نشان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرلنگه، خدام رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید حامل پرچم متبرک حرم علی بن موسی الرضا(ع) وارد بندر چارک در غرب استان هرمزگان شدند و مورد استقبال بندرنشینان و امام جمعه این شهر قرار گرفتند.

 

شیخ یعقوب خلیلی، امام جمعه اهل سنت بندر چارک از علمای برجسته غرب استان هرمزگان است که به محض دیدار با کاروان خدام، با بوسه بر پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا(ع) عشق و ارادت خود را نسبت به اهل بیت رسول گرامی اسلام(ص) نشان داد.

 

خادمان حرم امام رئوف و مهربانی، حضرت ثامن الحجج(ع) 11 خرداد با یک نشان سبز، متبرک و معطر به گلاب رضوی وارد بندرعباس مرکز استان هرمزگان شدند شدند و از شرقی ترین تا غربی‌ترین نقطه استان را زیر سایه خورشید با عطر و بویی از شفا و شفاعت و کرامت شستشو دادند.

 

در حاشیه حضور خادمان و کنار پرچم مطهر و متبرک حرم مطهر امام رضا(ع) اتفاقات بسیار زیبایی رخ داد که بیانگر دلدادگی مردم ولایت مدار استان هرمزگان نسبت به امام مهربانی ها است.

 

بندر چارک  از بندرهای تاریخی استان هرمزگان و خلیج فارس در غرب بندر لنگه و در ارتفاع 40 متری از سطح دریا قرار دارد، این بندر از شمال به باوردان، از جنوب به خلیج فارس، از مشرق به حسینه و از مغرب به طاحونه محدود شده است.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1184053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha