عملیات اجرایی احداث  ۲ منبع آب شرب در آبدانان آغاز شد

با حضور استاندار ایلام و جمعی از مسئولان استانی عملیات اجرایی احداث ۲ منبع آب شرب در شهرستان آبدانان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، ، صبح امروز(۱۹ خرداد) در ادامه برنامه های سفر به آبدانان در مراسم کلنگ زنی ۲ منبع ذخیر آب در بخش سراب باغ این شهرستان حضور یافت.

 

« حسن بهرام نیا»  در این مراسم که با حضور نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی انجام شد، گفت: یکی از اقدامات مهم دولت کار و کرامت توجه به مناطق محروم و کم برخوردار است که از مصادیق آن این پروژه است که ۱۶ روستا از آب آشامیدنی بهداشتی بهره مند می شوند.

 

وی در ادامه گفت: ۵۰۷ میلیارد تومان با مشارکت و هماهنگی سپاه استان جهت آبرسانی با  ۱۲۸ روستا استان هزینه شده است.

 

استاندار ایلام تصریح کرد: برای احداث این دومخزن ذخیره آب و ۵۲ کیلومتر اصلاح شبکه داخلی و ۷ کیلومتر خط انتقال مبلغ ۶۳۰ میلیارد ریال ازمحل اعتبارهای عمرانی استانی هزینه می شود.

 

فرماندار آبدانان نیز در این مراسم، اظهار کرد: برای احداث این مخازن ذخیره آب ۵۲ کیلومتر اصلاح شبکه داخلی و هفت کیلومتر خط انتقال اجرایی خواهد شد.

 

«یدالله حاتمی» یادآور شد: مبلغ ۶۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارهای عمرانی استانی برای اجرای این طرح هزینه می شود.

 

وی تاکید کرد: با بهره برداری از این طرح های آب رسانی مشکل آب جمعیت ۱۲ هزار نفری شهری و روستایی بخش سرابباغ برای درازمدت مرتفع می شود.

 

گفتنی است که استاندار ایلام به منظور دیدار با مردم و بررسی مشکلات شهرستان آبدانان همراه تعدادی از مدیران استان صبح امروز وارد این شهرستان شد.

 

در ابتدای این سفر استاندار ایلام با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدا وایثارگران ادای احترام کرد.

 

دیدار با ۲ تن از خانواده های معظم شهداء و ایثارگران، بازدید از روند اجرایی تونل کبیرکوه، بازدید و بررسی مشکلات کشتارگاه صنعتی طیور پرچین پر آبدانان، بازدید از فرودگاه آبدانان و طرح راهسازی چهاربانده کردن ورودی شرقی شهر و همچنین بازدید از سد در دست احداث ورگر از دیگر برنامه های سفر یک روزه استاندار ایلام به شهرستان آبدانان خواهد بود.

کد خبر 1184054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha