مدیریت تخریب بقایای ساختمان متروپل به سازمان منطقه آزاد اروند سپرده شد

صفایی گفت: با مصوبه شورای تامین استان خوزستان، مدیریت تخریب بقایای ساختمان متروپل به سازمان منطقه آزاد اروند سپرده شد.

«فالح صفایی» ظهر امروز (پنج شنبه ۱۹ خرداد) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به استمرار عملیات آواربرداری ساختمان متروپل اظهار کرد: پیرو مصوبه شورای تامین استان خوزستان، سازمان منطقه آزاد اروند به‌ عنوان مدیر و کارفرما و همچنین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء سپاه (ص) به‌ عنوان پیمانکار تکمیل عملیات آواربرداری و تخریب بقایای ساختمان متروپل آبادان تعیین شدند.

 

معاون فنی، عمرانی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند افزود: بر اساس این مصوبه قراردادی میان این سازمان با آن قرارگاه منعقد و طی دوروز اخیر عوامل مهندسی این قرارگاه به‌طور کامل در محدوده عملیاتی این ساختمان استقرار یافته‌اند.

 

وی سازمان منطقه آزاد اروند را فارغ از جایگاه حقوقی و چندگانگی حاکمیتی در برابر جان شهروندان مسئول دانست و تصریح کرد: عملیات آواربرداری و تخریب ایمن و تدریجی ساختمان متروپل تحت نظارت سازمان منطقه آزاد اروند و از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیاء (ص) طی مدت چهار ماه انجام می‌شود.

 

صفایی خاطر نشان کرد: در جریان عملیات امدادرسانی و آواربرداری ساختمان متروپل از روزهای نخست حادثه، ماشین‌آلات این قرارگاه که در پروژه‌های جاری با این سازمان فعال بودند، به محل حادثه فراخوان شده و مشغول فعالیت بوده‌اند.

 

وی یاد آور شد: با انعقاد این قرارداد، عملیات حساس و تخصصی آواربرداری و برداشت بقایای ساختمان متروپل از سوی شورای تامین استان خوزستان به‌ عنوان پروژه‌ای مستقل میان این سازمان و آن قرارگاه در دستور کار قرار گرفته است.

 

کد خبر 1184074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha