فضای حاکم بر ورزش ورامین باید شهدایی و متصل به اخلاق پهلوانی شود

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ورامین با اشاره به مقدس بودن اخلاق پهلوانی که برگرفته از سیره ائمه اطهار است، گفت: فضای حاکم بر ورزش ورامین باید شهدایی و متصل به اخلاق پهلوانی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه ناحیه ورامین در آیین تودیع و معارفه فرمانده سازمان بسیج ورزشکاران شهرستان ورامین که پیش از ظهر امروز در محل زورخانه شهدا برگزار شد، گفت: فریاد سیاسی نبودن ورزش توسط استکبار جهانی گوش فلک را کرده است اما درعمل برای ورزش سیاسی ترین سیاست های خصمانه را انجام می دهند و نمونه آن تحریم های مختلف ورزشی علیه روسیه و ایران است.

 

وی فراگیری پویش سرود سلام فرمانده را خاری در چشم دشمنان دانست و افزود: سرود سلام فرمانده و حضور عظیم کودکان دهه هشتادی و دهه نودی در این پویش دل سیاه مستکبرین را به درد آورده است و در صدای آمریکا علیه اجرای سرود باشکوه سلام فرمانده  در روز 15خرداد در ورامین خبر منتشر می کنند که چرا باید کودک سربازی رواج پیدا کند؟!

 

سرگرد تاجیک با اشاره به توهین به مقدسات شیعیان در فیلم عنکبوت مقدس گفت: متاسفانه برخی از سلبریتی های ما همنوا با دشمنان سعی در القائات تفکر کثیف دشمنان علیه مقدسات شیعه دارند که لازم است در این خصوص مسئولان به این موارد مشکوک رسیدگی کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه ورامین تصریح کرد: باید حواسمان به جنگ فرهنگی بیش از همه چیز باشد و با پرورش نسلی برخاسته از دل زورخانه ها و اماکن ورزشی، شهیدان ورزشکاری مانند ابراهیم هادی و شهید عسگری را به دنیا معرفی کنیم.

 

وی با اشاره به مقدس بودن اخلاق پهلوانی که برگرفته از سیره ائمه اطهار است، بیان داشت: خیلی زیبا است ورزشکاران معنویت را در کنار ورزش عملیاتی کنند و اگر اینچنین برنامه ها بیشتر و رسانه ای شوند ورزشکاران ما کمتر در دامن دشمن قرار می گیرند و گول ظواهر غرب را می خورند.

 

سرگرد تاجیک در پایان اظهار داشت: فضای حاکم بر ورزش ورامین باید شهدایی و وصل به اخلاق پهلوانی گردد و ورزش قهرمانی در کنار ورزش پهلوانی در کنار هم باشند و شهرستان ورامین مفتخر است که بیشترین شهید ورزشکار را داشته است و نمونه آن شهید فرزانگان است که در وسط زمین فوتبال در همین ورامین نماز جماعت برگزار می کرد و نباید این خط چنین شهیدانی فراموش شود.

 

لازم به ذکر است، در این مراسم که امام جمعه موقت ورامین، رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین و جمعی از ورزشکاران منطقه حضور داشتنند، از سهراب عسگری تودیع و از زحمات وی تقدیر شد و محمد شهریاری بعنوان فرمانده سازمان بسیج ورزشکاران معرفی شد.

کد خبر 1184085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha