احداث ۲۰ هزار کیلومتر شبکه هوایی فشار ضعیف مسی در گیلان

حائری گقت: کل شبکه هوایی فشار ضعیف مسی در استان گیلان ۲۰ هزار کیلومتر است که با برنامه ریزی های انجام شده تا امروز هفت هزار کیلومتر آن احداث شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « همایون حائری » در مراسم افتتاح پروژه اصلاح شبکه و جایگزینی شبکه فشار ضعیف هوایی فرسوده که امروز ( پنج شنبه، ۱۹ خرداد) در روستای فتیده برگزار شد، گفت: امیدواریم با افتتاح هفت کیلومتر شبکه خودنگهدار فشار ضعیف در روستای فتیده بتوانیم شبکه کابل خودنگهدار را در بقیه شهرستان ها و روستاهای استان گسترش دهیم.

 


معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با بیان اینکه کل شبکه هوایی فشار ضعیف مسی در استان ۲۰ هزار کیلومتر است، افزود: با برنامه ریزی های  انجام شده  توانستیم تا به امروز  هفت هزار کیلومتر احداث شود  و مابقی نیز تا اواخر سال آینده به اتمام خواهد رسید.

 

حائری با اشاره به مزایای شبکه کابل خودنگهدار در مقابل طوفان و شرایط نزولات سنگین آسمانی، تصریح کرد: این کابل در ارائه کیفیت برق اثرات خوبی دارد و برنامه های صنعت برق در راستای ارائه خدمت رسانی بهتر به مردم است.

 

 معاون ‌وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: در حال حاضر پیک مصرف برق به ۶۰ هزار مگاوات رسیده است که مردم نیز خوشبختانه همراهی خوبی در بخش مدیریت مصرف  دارند.

 

گقتنی است، پروژه اصلاح شبکه و جایگزینی شش هزار و ۷۲۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی فرسوده و تعویض ۶۴ عدد پایه در روستای فتیده با مبلغ حدود بیست میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 

کد خبر 1184093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha