کانون اخلاص قائمشهر و میزبانی از کاروان شادی در دهه کرامت

حسن زاده گفت: کانون اخلاص قائمشهر، میزبان کاروان شادی در دهه کرامت است و در میلاد امام رضا(ع) برنامه های متنوعی را با حضور دلدادگان به حضرت برگزار می شود.

«میلاد حسن زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: دهه کرامت دهه سراسر نور و برکت است که برنامه ها با برگزاری مراسم جشن و سرور میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز و با میلاد امام رضا(ع) خاتمه می یابد و نهادینه کردن فرهنگ اهل بیتی مهمترین وظیفه ما در کانون در این ایام است.

 

مدیر مسئول کانون اخلاص مسجد امیرالمومنین(ع) قائمشهر افزود: برپایی جشن های کرامت در مسجد با اجرای برنامه های متنوع، اجرای ایستگاه صلواتی و فضاسازی و آذین بندی مسجد محله و کانون فرهنگی هنری وارد کار شدیم که این برنامه ها از برنامه های مهم ما در ایام دهه کرامت بوده است.

 

وی خاطر نشان کرد: باتوجه به همزمانی ایام دهه کرامت با سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد، اعضای کانون مسجد امیرالمومنین(ع) قائمشهر با آرمان های امام (ره) و انقلاب تجدید میثاق کردند.

 

حسن زاده گفت: کانون اخلاص قائمشهر و میزبان کاروان شادی در دهه کرامت است و در میلاد امام رضا(ع) برنامه های متنوعی را با حضور دلدادگان به حضرت برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون اخلاص قائمشهر افزود: جشن میلاد امام رضا(ع) با سخنرانی حجت الاسلام صبورا و مداحی مجتبی نامور جمعه 20 خرداد همراه با نماز مغرب و عشاء  در خیابان شهید بلباسی و مسجد امیرالمومنین(ع) برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: برگزاری ایستگاه صلواتی به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از دیگر برنامه های ما برای این شب با سر سعادت است که با همکاری فعالان فرهنگی شهرستان برگزار می شود.

کد خبر 1184094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha