رزمایش کمک مومنانه و توزیع بسته معیشتی در سطح اراک به همت سپاه و بسیج

مهجوری با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان اراک گفت: تا کنون در سطح شهر اراک بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ «محمد مهجوری» امروز (19 خرداد) در آیین رزمایش کمک مومنانه سپاه ناحیه اراک و توزیع یک هزار بسته معیشتی گفت: رزمایش کمک مومنانه از جمله اقدامات ارزشمندی است که توسط بسیج و سپاه در حال انجام است و با قوت ادامه داد.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به اینکه یکی از مهمترین نیازهای کشور در گام دوم روحیه و نگاه انقلابی و جهادی است، افزود: با نگاه جهادی و انقلابی هیچ گونه بن بستی وجود ندارد.

 

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ سازی و گفتمان سازی باید مورد توجه باشد، ادامه داد: امروز گروه های جهادی علاوه بر انجام رسالت های خود در خدمت رسانی به مردم ترویج فرهنگ جهادی را انجام می دهند.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه جهادگران با حضور در کنار مردم و در سخت ترین شرایط تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده اند، اضافه کرد: جهادگران امروز به عنوان الگوهایی کامل می درخشند.

 

مردم نقش مهمی در گام دوم انقلاب دارند

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به اینکه حرکت های جهادی بر پایه توانمندی های مردم است، گفت: نقش مردم در گام دوم برای ساختن ایرانی قوی در همه ابعاد بسیار مهم است و باید روز به روز تقویت شود.

 

سرهنگ مهجوری احیای روستاها و امید آفرینی بین مردم به ویژه مناطق روستایی و محروم را دستاورد حضور جهادگران در این مناطق دانست و با بیان کرد:  جها گران با حضورشان علاوه بر اینکه درس اخلاق، معنویت و مدیریت یاد می گیرند در گفتمان سازی و خدمت رسانی نقش آفرینی می کنند.

 

وی با اشاره به سازماندهی  بیش از ۳۶۰ گروه جهادی در عرصه های مختلف در سطح شهر اراک گفت: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۶۵ هزار نفر روز توسط جهادگران بسیجی به مروم خدمات ارائه شده و در سالجاری مسیر خدمت به مردم با قوت ادامه خواهد داشت.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه در مناسبت های مختلف رزمایش کمک مومنانه انجام می شود، ادامه داد: امروز به مناسبت دهه مبارک کرامت توزیع یک هزار بسته معیشتی به نیازمندان انجام خواهد شد و به شکل محله محور به دست جامعه هدف خواهد رسید.

کد خبر 1184141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha