۳۵ مرکز تخصصی خادم‌یاران رضوی در سیستان و بلوچستان راه اندازی می شود

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: ۳۵ مرکز تخصصی خدمات مشاوره و مددکاری خادم‌یاران رضوی به زودی در سیستان و بلوچستان راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، مرکز تخصصی خدمات مشاوره و مددکاری خادم‌یاران رضوی با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی، با حضور نورالله مدبری، معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی(ره)، امروز چهارشنبه ۱۹ خردادماه در زاهدان افتتاح شد.

 

 سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد استان در مراسم افتتاحیه این مرکز گفت: پیش از این نیز از ظرفیت‌های خادم یاران رضوی، استفاده‌های بسیاری شده بود که برای مددجویان، برکات ویژه‌ای داشته و حضور این عزیزان در مسائل مختلف، راهگشا بوده است.

 
مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه مسیر توانمندسازی خانواده‌ها، از مشاوره می‌گذرد اظهار داشت: امروز تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و آستان قدس رضوی امضا می‌شود تا راهی به سوی توانمندسازی خانواده‌ها باز شود.

 

وی افزود: بسیاری از خانواده‌ها، در کنار فقر مادی، فقر مهمتری به نام فقر فرهنگی دارند و خانواده از داشته‌های خود، آگاه نیست و به همین دلیل تاکنون نتوانسته خودکفا شود.

 

عبادی بیان داشت: اگر خانواده‌ها یک مشاور خوب در کنارشان داشته باشند، خیلی زودتر می‌توانند به توانمندی برسند، بنابراین از خادم یاران و همکاران خودم در کمیته امداد می‌خواهم که بحث مشاوره را جدی‌تر بگیرند؛ ما نباید خانواده‌ای داشته باشیم که یک ظرفیت در آن وجود دارد، اما نادیده گرفته شده است.

 

این مقام مسئول گفت: امروز این مرکز مشاوره در زاهدان افتتاح شد، اما انشاء‌الله به‌زودی ۳۵ مرکز تخصصی خدمات مشاوره و مددکاری خادم‌یاران رضوی در سطح استان خواهیم داشت.

کد خبر 1184150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha