اتخاذ تصمیماتی برای تکمیل طرح‌های اقتصادی آستارا

پورابراهیمی از اتخاذ تصمیماتی برای توسعه آستارا و تکمیل طرح‌های اقتصادی و تجاری این شهرستان خبر داد و گفت: بخشی از مصوبات طبق برنامه‌ریزی تا چند ماه آینده عملیاتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «محمدرضا پورابراهیمی» امروز(پنج‌شنبه، ۱۹ خرداد) در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه این شهرستان در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: هدف از حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، مدیران کشوری و استانی و برگزاری جلسات، بررسی مشکلات و مسائل اقتصادی و برنامه‌های پیش‌رو در حوزه مسائل اقتصادی و عمرانی استان گیلان و شهرستان آستارا بود.

 

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان‌اینکه از هفته‌های قبل جلسات کارشناسی برای پیگیری موضوعات در سطح استانی و شهرستانی در دستور کار کمیسیون قرار گرفته بود، افزود: در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه آستارا، جلسات کمیسیون اقتصادی جمع‌بندی و مصوبات نهایی شد.

 

وی تصریح‌کرد: در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه آستارا مسائل مرتبط با بندر، گمرک، راه، فعال شدن منطقه اقتصادی، شهرک صنعتی و حوزه‌های دیگر مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد.

 

پورابراهیمی با اشاره به اینکه بخشی از مصوبات طبق برنامه‌ریزی تا چند ماه آینده عملیاتی می‌شود، گفت: بخش دیگری از مصوبات بلافاصله در دستور کار دستگاه اجرایی قرار می‌گیرد.

 

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، مسائل مالیاتی و موضوعات مرتبط با بخش صادرات را از محورهای مهم نشست امروز دانست و خاطرنشان‌کرد: امیدواریم خروجی نشست و حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، به رفع مشکلات اقتصادی، زیربنایی و توسعه بندر آستارا کمک کند.

 

پورابراهیمی از اتخاذ تصمیماتی برای توسعه آستارا و تکمیل طرح‌های اقتصادی و تجاری این شهرستان خبر داد و خاطرنشان‌کرد: این تصمیمات با حضور مدیران مربوطه بررسی و راجع به چگونگی اجرای آنها تصمیم‌گیری شد.

 

 

 

کد خبر 1184153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha