توسعه شهرستان آبدانان در گروی توجه به زیرساخت راه این شهرستان است

حاتمی با بیان اینکه توسعه شهرستان آبدانان در گروی توجه و تکمیل زیرساخت راه های این شهرستان است، گفت: شهرستان آبدانان با دارا بودن جاذبه های گردشگری، زمینه سرمایه گذاری را در این حوزه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرماندار آبدانان، عصر امروز(۱۹ خرداد) در نشست شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: برای توسعه اراضی کشاورزی، راهی جز این نداریم که ایستگاه های پمپاژ در شهرستان رونق یافته و سد ورگر در مرحله اجرای و عملیاتی قرار گیرد.

 

« یدالله حاتمی» یادآور شد: انتظار می رود که پروژه های شهرستان ملی شود و برای ملی شدن طرح های این شهرستان به ویژه بخش راه توجه ویژه ای شود که هم مسیر آبدانان به سمت دشت عباس و مسیر آبدانان به سمت ملکشاهی در ردیف ملی قرار گیرد.

 

وی  با بیان اینکه راه بستر توسعه است، تصریح کرد: یکی از شاخص های اشتغال در  استان کشاورزی و صنعت می باشد که متاسفانه در بخش صنعت شهرستان آبدانان ۱۳ درصد است و سرمایه گذاری در حوزه صنایع بزرگ در سطح شهرستان صورت نگرفته است و بیشترین سرمایه گذاری در بخش صنایع کوچک بوده است.

 

فرماندار آبدانان با بیان اینکه شهرک صنعتی آبدانان کلا ۸ طرح دارد که از این تعداد ۲ طرح فعال است، افزود: نهادهای و بنیادهای انقلابی می توانند در زمینه سرمایه گذاری در بخش های مختلف به ویژه کشاورزی و صنعت حضور یابند.

 

حاتمی با بیان اینکه جاذبه های گردشگری این شهرستان می تواند زمینه لازم را برای سرمایه گذاری در این بخش را فراهم کند، گفت: آنچه که امروز در آبدانان داریم، بسیار در حوزه زیرساختی ضعیف است و نیاز است که به حوزه های مختلف شهرستان توجه و نگاه ویژه ای شود و بسیاری از ادارت ما کم بضاعت هستند.

 

وی با بیان اینکه یکی از پروژه های مهم شهرستان آبدانان ۴ خطه کردن مسیر آبدانان به مورموری است، ابراز کرد:  برای ادامه روند اجرایی این پروژه نیاز به ۵۰ میلیارد تومان اعتبار است که امید است مد نظر مسئولان استان قرار گیرد.

 

 

 

کد خبر 1184156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha