برپایی ایستگاه صلواتی در روز میلاد امام رضا (ع)

باهوش از برپایی ایستگاه صلواتی توزیع شربت و شیرینی در روز میلاد امام هشتم در محل کانون فرهنگی و هنری حریم عشق خبر داد.

«میثم باهوش» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند ضمن تبریک دهه کرامت از برپایی ایستگاه صلواتی در روز میلاد امام رضا (ع) در محل کانون فرهنگی و هنری حریم عشق خبر داد و اظهار کرد: این ایستگاه صلواتی با کمک خیران و با اعتباری بالغ بر سه میلیون تومان برپا خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حرم عشق اسلامیه فردوس از دیگر برنامه های در دستور کار به برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع خاطرات امام رضا(ع)، مولودی خوانی، سخنرانی و ... اشاره کرد و گفت: مولودی خوانی در قالب چهارپایه خوانی در روز میلاد امام هشتم انجام می شود.

 

وی یادآور شد: مراسم چهار پایه خوانی فردا در مجاورت کانون فرهنگی و هنری حرم عشق با همراهی مردم و خواندن مولودی اجرا می شود.

 

به گفته باهوش، در دهه کرامت علاوه بر برگزاری مراسم ارتحال امام (ره) مراسم سخنرانی و مولودی خوانی با حضور حجت الاسلام دانشمند و همراهی حدود چهار هزار نفر از اهالی مورد استقبال قرار گرفت.

 

وی از دیگر برنامه های دهه کرامت به تجلیل حدود 18 نفر از دختران فعال کانون، برگزیده مسابقات ورزشی، درسی و... اشاره کرد و افزود: بر اساس استقبال از مسابقه کتابخوانی هم به 5 تا 10 نفر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی (خاطرات امام هشتم) هدایایی اهدا می شود.

 

کد خبر 1184174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha