اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس از پروژه‌های آستارا بازدید کردند

رئیس و اعضای کمیسون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از زیرساخت‌های اقتصادی و پروژه‌های بندر آستارا بازدید و از نزدیک با مشکلات طرح‌ها و روند اجرای آنها آشنا شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، رئیس و اعضای كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی كه امروز(پنجشنبه، ۱۹ خرداد) به دعوت غلامرضا مرحبا نماینده مردم آستارا در خانه ملت سفر کرده بودند، از زیرساخت‌های اقتصادی و پروژه‌های آستارا بازدید و از نزدیک با مشکلات طرح‌ها و روند اجرای آنها آشنا شدند.

 

بازدید میدانی اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از زیرساخت‌ها و طرح‌های آستارا به همراه استاندار گیلان، نماینده مردم آستارا در خانه ملت و مدیران ارشد کشوری و استانی انجام شد.

 

پل راه‌آهن حاشیه بارانداز ریلی، لایروبی اسکله، سالن نیمه تمام مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد، مسکن ۲۴ واحدی شهرک مهدی(عج)، بازار ساحلی، گمرک، مرز زمینی و راه‌آهن از جمله پروژه‌هایی بود که اعضای کمیسیون اقتصادی از آنها بازدید کردند.

 

معضل آب و فاضلاب، مشکلات ساکنین پشت باغ پرندگان، کمربندی شهر لوندویل، گازرسانی به شیلات‌محله، چهار بانده کردن محور آستارا به اردبیل، استخر سرپوشیده ورزشی بانوان و سکوی تماشاگران استادیوم وحدت نیز در جریان بازدیدها مورد بررسی قرار گرفت.

 

در این بازدیدها بر لزوم برطرف کردن مشکلات زیرساخت‌های اقتصادی و پروژه‌های شهرستان آستارا از سوی مسئولان ذیربط تاکید شد.

 

 

شرکت در جلسه شورای برنامه‌ریزی توسعه و عمران از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، استاندار گیلان و مدیران ارشد کشوری و استانی به بندر آستارا بود.

 

«اسدالله عباسی» در جریان این بازدیدها، اظهارکرد: مبادلات مرزی مهم‌ترین رکن اقتصادی استان گیلان و بندر آستارا است.

 

استاندار گیلان گمرک، پایانه‌های مرزی و بازار بزرگ ساحلی آستارا را از شریان‌های اصلی اقتصاد این استان و آستارا دانست و بر نگاه ویژه بر حل مشکلات پایانه‌های مرزی تاکید کرد.

 

عباسی گفت: مشکلات در حوزه صادرات و واردات برطرف شود تا شاهد رونق بیش از پیش آستارا باشیم.

 

کد خبر 1184177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha