آغاز نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس جمهور

شورای اداری چهارمحال و بختیاری امروز پنجشنبه ۱۹ خرداد با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در شهرکرد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، شورای اداری چهارمحال و بختیاری امروز پنجشنبه ۱۹ خرداد با حضور آیت‌الله سید «ابراهیم رئیسی» در شهرکرد آغاز شد.

 

رئیس جمهور در این نشست گزارشی از وضعیت طرح های چهارمحال و بختیاری را دریافت خواهد کرد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، تعدادی از اعضا هیئت دولت و مدیران بخش های مختلف چهارمحال و بختیاری حضور دارند.

 

رئیس جمهور در سفر به چهارمحال و بختیاری در نخستین بخش از برنامه‌های سفر به استان چهارمحال و بختیاری، علاوه بر بازدید هوایی از طرح‌های آبی استان، با توضیحات وزیر نیرو و استاندار چهارمحال و بختیاری از روند فعالیت آنها مطلع شد.

 

وی در ادامه با بازدید هوایی از مناطقی که در زلزله اندیکا خسارت دیده بود، به روستایی در یکی از دورافتاده‌ترین و محروم‌ترین مناطق استان چهار محال و بختیاری به نام لبد در منطقه بازفت رفت و با مردم این منطقه دیدار و گفت و گو کرد.

 

رئیس جمهور در سفر به چهارمحال و بختیاری از کشتارگاه صنعتی دام شهر جونقان فارسان دیدن کرد و دستورات لازم را برای رفع مشکلات این واحد صنعتی صادر کرد.

 

در برنامه بعدی رئیس جمهور از بزرگترین کارخانه تولید چادر مشکی در این استان دیدن کرد و از نزدیک در روند اجرایی این کارخانه قرار گرفت.

 

کد خبر 1184178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha