برگزیدگان دوسالانه کتاب استان سمنان  تجلیل شدند

درمراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برترین های پنجمین دوسالانه کتاب برتر استان سمنان معرفی و در شاهرود تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان ، برای پنجمین دوسالانه کتاب برتر استان سمنان در مجموع ۱۳۴ اثر از شهرهای مختلف استان سمنان ارسال شده است که شامل ۵۵ اثر از سمنان، ۳۵ اثر از شاهرود، ۱۹ اثر از دامغان، ۱۱ اثر از مهدیشهر، هشت اثر از گرمسار و از شهرستانهای میامی و سرخه هر کدام سه ارسال است.

 

از این تعداد ۱۹ اثر کتاب های فنی و دانشگاهی است که توسط استادان دانشگاهی مورد بررسی و داوری قرار گرفته است.

 

هیات هفت نفره داوران در مجموع در سه مرحله این آثار را مورد داوری قرار داده اند که در نهایت ۲۰ اثر به عنوان برگزیده انتخاب و از مولفان، پژوهشگران و نویسندگان برتر این آثار با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی و کشوری تجلیل شدند.

 

کتاب ها در موضوعات مختلف شامل دین و فلسفه، علوم اجتماعی، فرهنگ و هنر، تاریخ و جغرافیا، کلیات، داستان، علوم و فنون و ... به این دوسالانه ارسال  و مورد داوری قرار گرفته است.

 

این دوسالانه که فراخوان آن همزمان با هفته کتاب ۱۴۰۰ در استان سمنان منتشر شده است مربوط به کتاب های تالیف شده در سال های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ است.

 

اختتامیه پنجمین دوسالانه کتاب برتر استان سمنان در تالار بهمن مجتمع فرهنگی هنری مهر شاهرود با حضور« محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استان سمنان و شهرستان شاهرود برگزار شد.

کد خبر 1184191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha