مصوبات شورای توسعه آستارا به اطلاع مردم رسانده می‌شود

مرحبا با بیان‌اینکه مصوبات شورای برنامه‌ریزی توسعه و عمران بزودی از طریق رسانه‌ها منتشر و به اطلاع مردم رسانده می‌شود، گفت: امیدوار هستیم با اجرایی کردن مصوبات توانسته باشیم دینی که به مردم داریم را ادعا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «غلامرضا مرحبا» امروز(پنجشنبه، ۱۹ خرداد) در جریان بازدید اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس و مدیران ارشد کشوری و استانی از زیرساخت‌های اقتصادی و پروژه‌های عمرانی این شهرستان به بازدیدهای نظارتی رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس از مراکز مهم تجاری و اقتصادی اشاره کرد و افزود: توجه به این پروژه‌ها، توسعه و عمران منطقه و کشور را به دنبال دارد.

 

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس از بازار ساحلی این شهرستان، تصریح‌کرد: نمایندگان مجلس در این بازدید از نزدیک با مشکلات کسبه بازار ساحلی آشنا شدند.

 

وی به برگزاری جلسه شورای برنامه‌ریزی توسعه عمران شهرستان آستارا اشاره کرد و گفت: در این جلسه، پروژه‌های تاثیرگذار در سرنوشت این شهرستان که سالیان سال به فراموشی سپرده شده بود با همت نمایندگان مردم در مجلس، استاندار گیلان و دیگر مسئولین کشوری و استانی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات خوبی گرفته شد.

 

مرحبا با بیان‌اینکه مصوبات این جلسه بزودی از طریق رسانه‌ها منتشر و به اطلاع مردم رسانده می‌شود، خاطرنشان‌کرد: امیدوار هستیم با اجرایی کردن مصوبات توانسته باشیم دینی که به مردم داریم را ادعا کنیم.

کد خبر 1184197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha