۷۰ طرح عمرانی  و اجرایی در چهارمحال و بختیاری تصویب شد

مرتضوی از تصویب ۲۰۸ توافق و ۷۰ طرح عمرانی و اجرایی برای چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این مصوبات بر اساس کار کارشناسی در سطوح ملی و استانی و استفاده از نظریات وزارتخانه ها بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سید «صولت مرتضوی» عصر امروز (پنج شنبه ۱۹ خرداد) در نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری که در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد، با قدردانی از اهتمام رئیس‌جمهور برای توسعه همه‌جانبه این استان، گفت: این استان زادگاه فرهیختگانی است که همواره بی نام و نشان خدمت کرده اند.

 

معاون اجرایی رئیس‌جمهور بی بی مریم بختیاری را یک مدافع واقعی حقوق زنان برشمرد و افزود: مبارزات او از روی نگاه مذهبی و تعهدات ملی بود نه از روی تعصب قومی و قبیله ای.

 

وی با اشاره به مزیت های نسبی چهارمحال و بختیاری در حوزه های مختلف، اظهار کرد: توریسم طبیعی می تواند در چهارمحال و بختیاری بسترسازی شود و کشاورزی و دامپروری نیز در سند آمایش این  استان از مزیت ها به شمار می رود.

 

مرتضوی از تصویب ۲۰۸ توافق و ۷۰ طرح عمرانی و اجرایی برای چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این  مصوبات بر اساس کار کارشناسی در سطوح ملی و استانی و استفاده از نظریات وزارتخانه ها بوده است.

 

سرپرست نهاد ریاست‌ جمهوری با بیان اینکه از این تعداد مصوبه ۳۱ طرح در حوزه های زیربنایی و خروج استان از بن بست است، تصریح کرد: ۲۴ طرح کشاورزی، ۱۴ طرح بهداشت و درمانی، پنج طرح در حوزه صنعت و معدن، ۴۵ طرح در حوزه رفاه و اشتغال، ۵۲ طرح فرهنگی، آموزشی، ورزشی و گردشگری و هشت طرح در سایر حوزه‌ها نیز از دیگر مصوبات سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری است.

 

معاون اجرایی رئیس‌جمهور از اختصاص یک ‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای جوانان چهارمحال و بختیاری خبر داد و خاطرنشان کرد: این تسهیلات به مرور زمان و تا پایان سال جاری به جوانان پرداخت می شود.

 

کد خبر 1184212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha