توهین به ساحت مقدس امام مهربانی ها از طرف همه‌ی اقشار محکوم است

امامیان،گفت: با توجه به اینکه توهین به ساحت مقدس امام مهربانی ها از طرف همه‌ی اقشار به‌خصوص خادمیاران رضوی محکوم است در این راستا اجتماع بزرگ امام رضایی ها در اعتراض به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) و امام هشتم(ع) برگزار می شود.

سید محمد جعفر امامیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ امام رضایی ها  در اعتراض به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) و امام هشتم(ع) ،گفت: همزمان با ۲ هزار نقطه در سراسر کشور اجتماع بزرگ امام رضایی ها در ویژه برنامه جشن شب میلاد با عنوان «جشن امام مهربانی ها»با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در کرمانشاه برگزار خواهد شد.
 

 

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه، افزود:کسانی که به اهل‌بیت(ع)؛ امام رضا(ع) توهین کرده‌اند، در حقیقت به پروردگار، رسول اکرم(ص) و اسلام اهانت کرده‌اند چراکه وقتی قرآن را بخوانید متوجه خواهید شد که این کتاب آسمانی پر از محبت به اولیا و دوستان پروردگار است.

 

 

وی با اشاره به زمان و مکان اجتماع بزرگ امام رضایی ها ،خاطر نشان کرد: این برنامه امروز جمعه ۲۰ خرداد ماه از ساعت۲۰:۳۰ در پارک ضلع شرقی طاقبستان برگزار می شود،و پرچم متبرک و خادمان حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) نیز حضور  می یابند و در پایان به ۱۴ نفر کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا می شود.

 

امامیان تصریح کرد: سخنرانی  مولودی خوانی، گروه طنز، پرچم گردانی، مسابقه، نور افشانی از برنامه های پیش بینی شده ی جشن بزرگ امام مهربانی ها خواهد بود.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه اظهار کرد: با اشاره به آیه۸ سوره الصف عنوان کرد: یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ؛ «می‌خواهند نور خدا را با دهانشان خاموش سازند و خداوند تمام‌کننده نور خود است، هر چند کافران را ناخوش آید» مردم ولایتمدار کرمانشاه و ساکنان دیار دروازه کربلا ارادت ویژه ای به خاندان اهل بیت (ع) دارند و الفت و ارادت دیرینه ی شیعه و سنی کرمانشاه به ولی نعمت ایرانیان مثال زدنیست و توهین به ساحت مقدس امام مهربانی ها از طرف همه ی اقشار بخصوص خادمیاران رضوی محکوم است.

کد خبر 1184221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha