انقلاب بر پایه عدالت اسلامی و حضور مردم شکل گرفته است/همه برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی کمک کنند

خلیلیان در جمع فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب بر پایه عدالت اسلامی و حضور مردم شکل گرفته و همه باید کمک کنیم تا اهداف آن محقق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» شامگاه (پنجشنبه ۱۹ خرداد) در جلسه‌ای با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خوزستان که با حضور «سیداحمد عبودتیان», دستیار رئیس جمهور در امور مردمی‌سازی دولت برگزار شد اظهار کرد: انقلاب بر پایه عدالت اسلامی مردم و حضور مردم شکل گرفته و اقتصاد نیز باید به همین صورت باشد و توسط خود مردم اداره شود.

 

استاندار خوزستان با اشاره به پیوند مردم کشور با انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی مردمی بوده همه باید کمک کنند تا اهداف آن محقق شود.

 

وی با بیان اینکه آمریکا وقتی به جایگاه ایران پی برد قصد داشت با تحریم‌ها مردم را از دولت جدا کند ادامه داد: دولت قبل هشت سال فرصت‌های داخلی را برای احیای برجام از دست داد.

 

خلیلیان اهداف دولت انقلابی را مشخص و اراده دولت در تحقق آنها را محکم و استوار دانست و اضافه کرد: طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها تصمیم درستی بود که اقتصاد کشور را از مشکلات نجات می‌دهد.

 

وی با بیان اینکه بن‌بستی برای حل مشکلات استان وجود ندارد تصریح کرد: در بحث هفت تپه ظرف مدت کوتاهی اقداماتی انجام و این شرکت سروسامان گرفت.

 

استاندار خوزستان ابراز کرد: در حادثه متروپل نیز در ساعت اولیه وزیر کشور در صحنه حاضر شد و ماشین‌آلات و نیروهای امدادی به صحنه آمدند و به مرور تجهیزات تکمیل و آواربرداری به نظم خوبی رسید.

 

وی با قدردانی از زحمات کسانی که در حادثه متروپل کمک و امدادرسانی کردند یاد آور شد: در ابتدای این حادثه برخی می‌خواستند از حادثه سوء استفاده کنند که بر آنها غلبه شد.

 

خلیلیان در پایان بر استفاده از ظرفیت جوانان در کنار تجارب میانسالان و بزرگسالان تاکید کرد.

 

کد خبر 1184227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha