وحدت و همدلی و همراهی مردم و مسئولان ضامن توسعه و پیشرفت در استان است

بهرام نیا با بیان اینکه هدف از سفرهای شهرستانی بازدید از روند اجرای پروژه ها و دیدار بدون واسطه با مردم و شنیدن مشکلات و مسایل شهرستان ها از زبان مردم و مسولان است، گفت: وحدت و همدلی و همراهی مردم و مسئولان ضامن توسعه و پیشرفت در استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، صبح امروز(۲۰ خرداد) در  دیدار با امام جمعه شهرستان بدره، اظهار کرد: هدف از این سفرها ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم، بازدید از پروژه های زیر ساختی و شنیدن مشکلات شهرستان از زبان مردم، مسئولان و ائمه جمعه است.

 

« حسن بهرام نیا»  با بیان اینکه همواره به فرمانداران تاکید شده که  فرمایشات و توصیه های ائمه جمعه را نصب العین خود قرار دهند، گفت: دولت سیزدهم مورد اقبال همه از جمله ائمه جمعه است و لازمه استمرار کار جهادی دولت سیزدهم، این حمایت های مردمی است.

 

 استاندار ایلام بیان کرد: با وجود همه تلاش ها اما در حین کار مشکلاتی بوجود می آید که در این راستا ائمه جمعه مشکلات موجود را به فرمانداران انتقال دهند که قطعا کارگشا است.

 

بهرام نیا با بیان اینکه یکی از دستور کارهای ما در سفرهای شهرستانی دیدار با ایمه جمعه و استفاده از نکته نظرات ائمه جمعه است، افزود: به فرمانداران تاکید شده است که بیانات و توصیه ها و رهنمودهای  ائمه جمعه را نصب العین قرار دهند.

 

استاندار ایلام یادآور شد: ائمه جمعه استان حامی دولت و همراه مسولان در راستای توسعه مناطق مختلف استان و شهرستان ها هستند.

 

وی با قدردانی از نماینده حوزه جنوبی ایلام در مجلس به خاطر پیگیری‌های خوب در امور شهرستان ها، گفت: وحدت و همدلی و همراهی مردم و مسئولان ضامن توسعه و پیشرفت در استان است و ما در این مسیر در حرکت هستیم.

 

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محسن دانیاری امام جمعه بدره ضمن تشکر از سفر استاندار ایلام به شهرستان گفت: عملکرد استاندار ایلام در پیگیری پروژه ها و سرکشی از پروژه زیرساختی استان بسیار امیدوار کننده است.
 

 

وی ادامه با عنوان این مطلب که تعامل خوبی با فرمانداری برقرار است، اضافه کرد: حضور موثر و بی واسطه استاندار ایلام در بین مردم ناکامی ها ‌را شیرین و مشکلات را برطرف می کند.

 

کد خبر 1184263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha