هزینه مقاومت به مراتب کمتر از سازش است/ مردمی بودن از مهمترین ابعاد زندگی امام رضا (ع)

حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: هزینه مقاومت به مراتب از هزینه سازش کمتر است و خصوصیت استکبار جهانی این است که اگر یک قدم عقب نشینی کنیم آنها ۱۰ قدم جلوتر می آیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز حجت الاسلام «اکبر افشارمنش» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: بر اساس روایت امام رضا (ع) از مهمترین ویژگی های انسان های عاقل خیر رسانی به مردم و دوری از آزار و اذیت است.

 
 امام جمعه رودبار جنوب بیان کرد: فکر کانون تصمیم گیری انسان ها است و باید همچون امام رضا (ع) دایره فکر ما شامل دنیا و آخرت باشد.
 
وی با اشاره به این که دل های ما کانون محبت است، ابراز کرد: مردم رودبار با استقبال گسترده خود از کاروان خادمان امام رضا (ع) محبت خود را به این امام رئوف نشان دادند.
 
حجت الاسلام افشارمنش خاطرنشان کرد: مردمی بودن از مهمترین ابعاد زندگی امام رضا (ع) بود که مسئولین باید به این جنبه از زندگی آن حضرت توجه بیشتری کنند.
 
خطیب جمعه رودبار جنوب با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری در مراسم ارتحال امام خمینی (ره)، تاکید کرد: رهبر انقلاب توصیه هایی به فعالان جبهه فرهنگی انقلاب داشتند و فرمودند؛ نگذارید از انقلاب اسلامی هویت زدایی شود و جنگ روانی دشمن بر مردم تاثیر بگذارد.
 
وی ادامه داد: با توجه به هجمه دشمن علیه مسئولان انقلابی، باید از مسئولین قدرشناسی کرد که این مسئله وظیفه ما را سنگین می کند.
 
حجت الاسلام افشارمنش اظهار کرد: حضرت (ع) برای مصلحت دنیای اسلام ۲۵ سال صبر کردند و از حق خود که همانا حکومت اسلامی بود، گذشتند.
 
امام جمعه رودبار جنوب عنوان کرد: عمل صالح تنها نماز و روزه نیست بلکه تبلیغ دین، فعالیت های اقتصادی، تربیت فرزندان، شرکت در راهپیمایی ها و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از اعمال صالح هستند که باید همراه با اخلاص باشد.
 
وی بیان کرد: آمریکایی ها به شکست راهبردی تحریم و فشار حداکثری در مقابل جمهوری اسلامی اعتراف کردند.
 
حجت الاسلام افشارمنش تاکید کرد: اقدام سازمان انرژی اتمی کشور در قطع دوربین های آژانس بین المللی انرژی اتمی قابل تقدیر است.
 
خطیب جمعه رودبار جنوب تصریح کرد: هزینه مقاومت به مراتب از هزینه سازش کمتر است و خصوصیت استکبار جهانی این است که اگر یک قدم عقب نشینی کنیم آنها ۱۰ قدم جلوتر می آیند.
 
وی در خاتمه یادآور شد: کمیته امداد امام (ره) و بسیج آماده هستند تا تسهیلاتی را با سود کم در اختیار جوانان جویای کار قرار دهند.
کد خبر 1184271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha