امروز دشمنان درصدد تخریب مسئولان انقلابی هستند

حجت الاسلام حمیدرضا احمدی گفت: امروز که دشمنان درصدد تخریب مسئولان انقلابی هستند وظیفه سنگین قدرشناسی داریم پس باید از مسئولین قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز حجت الاسلام «حمیدرضا احمدی» در خطبه های نماز جمعه کهنوج، تقوا، پرهیزکاری، معنویت، عرفان، لطافت روح، شجاعت، حکمت، عقلانیت، اجتناب از یاس، صداقت، نظم شناسی اهل توکل و مبارزه از خصوصیات امام راحل بود که مقام معظم رهبری آنها را تبیین کردند.

 
امام جمعه موقت کهنوج افزود: رهبری در خصوص نسبت خود و امام خمینی (ره) با خضوع فرمودند؛ عده ای عظمت امام راحل را نمی دانند ایشان را با ما مقایسه می کنند در حالی که فاصله بسیار زیاد و نجومی است.
 
وی بیان کرد: این بزرگ منشی موجب محبوبیت رهبری در دل میلیون ها انسان شده و ایشان در تبیین مکتب مبارزاتی امام خمینی (ره) به چند ویژگی حرکت امام از جمله نترسی و صراحت اشاره کرد.
 
حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی اعتماد به مردم را به عنوان رکن اساسی مبارزه امام با طاغوت تبیین و تشریح کرد.
 
خطیب موقت نماز جمعه کهنوج تصریح کرد: اولین محاسبه غلط دشمن، بر امیدواری به نابودی نظام اسلامی در ۶ ماه نخست پیروزی انقلاب اسلامی بود اما در طول چهار دهه گذشته بیش از ۸۶ ماه این آرزوی دشمن نقش بر آب شد.
 
وی ادامه داد: متاسفانه عده ای ایرانی نمای خائن با مشاوره غلط به اربابان غربی خود، به وطن خیانت می کنند.
 
حجت الاسلام احمدی یادآور شد: مقام معظم رهبری با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع میلیونی شهید سلیمانی و بدرقه پیکر علمای بزرگ و استقبال شورانگیز عموم مردم از سرود سلام فرمانده به شبهه جدایی مردم از انقلاب دین و روحانیت پاسخ دادند.
 
امام جمعه موقت کهنوج با اشاره به توصیه های رهبری به فعالان عرصه اجتماعی، انقلابی، سیاسی و اقتصادی عنوان کرد: نباید اجازه داد دشمنان از انقلاب اسلامی هویت زدایی کنند و حقیقت انقلاب را وارونه جلوه دهند.
 
وی خاطرنشان کرد: رهبری فرمودند؛ نگذارید دشمنان یاد امام را در جامعه کمرنگ و تحریف کنند، نگذارید وانمود کنند کشور به بن بست رسیده است، دروغ و فریب و جنگ روانی دشمن را افشا کنید نگذارید رگه های ارتجاع در کشور نفوذ کنند و جا گیر شوند.
 
حجت الاسلام احمدی در خاتمه گفت: امروز که دشمنان درصدد تخریب مسئولان انقلابی هستند ما وظیفه سنگین قدرشناسی داریم پس باید از مسئولین قدردانی کرد.
کد خبر 1184273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha