دنیای امروز دنیای موشک و مقاومت است

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: امروز ثابت شد که دنیا، دنیای گفتمان و مذاکره نیست بلکه دنیای موشک، مقاومت و استقامت بر اصول، ارزش ها و راه درست است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز حجت الاسلام «رضا احمدی نیک»، در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، ضمن سفارش به رعایت تقوای الهی و تبریک دهه کرامت، گفت: سیره و روش امام رضا (ع) در بین مردم این بود که تمامی کارگزاران و خدمتکاران را از کوچک و بزرگ گرد خود جمع می‌کرد و با آنها گفتگو می کرد و سر یک سفره غذا می خورد.

 

امام جمعه قلعه گنج با اشاره به شاخصه های مردمی بودن مسئولان در حکومت دینی، خاطرنشان کرد: عمل کردن به سیره پیامبر (ص) و ائمه (ع) در توجه و مستضعفین جامعه، مسئول کشور خود را دارای شان و روحیه خدمتگزاری به مردم بداند و نگاه از بالا نباشد، اعتقاد به اراده و نیروی مردم ،سپردن امور به مردم مخصوصا در دستگاه قضا و ارتباط با مردم و گفتگو با آنها از جمله این شاخصه ها است.

 

وی با به فرمایشات رهبر حکیم و فرزانه در روز ارتحال حضرت امام (ره) خطاب به فعالان عرصه انقلاب اجتماعی سیاسی و اقتصادی اشاره کرد و افزود: امروز همه وظیفه داریم که نگذاریم جریان تحریف از انقلاب اسلامی هویت زدایی و حقیقت انقلاب را واژگون کند.

 

حجت الاسلام احمدی نیک تصریح کرد: امام راحل روح انقلاب است پس نگذاریم یاد امام در جامعه کمرنگ و تحریف شود، اجازه ندهیم رده‌های ارتجاع در کشور نفوذ کنند، دروغ ها، فریب ها و جنگ روانی دشمن را بر ملا کنیم و اجازه ندهیم جنگ روانی در کشور تاثیر بگذارد، از سرمایه ایمان مردم برای تولید عمل صالح بهره بگیریم و همچنین نگذاریم دشمنان خارجی و عده‌ای واداده داخلی  وانمود کنند که کشور به بن بست رسیده و قدر شناس مسئولین دلسوز باشیم.

 

خطیب جمعه قلعه گنج تامید کرد: یکی از مسائلی که امروز باید با جدیت برای آحاد مردم تبیین شود، سیاست و کارزار فشار حداکثری آمریکا بر مردم و نظام است که امروز به اعتراف مقامات آمریکایی با شکست مواجه شده است.

 

وی اضافه کرد: امروز آمریکا و اروپا تقسیم کار کرده و با همدستی رژیم صهیونیستی و به سهم خود به قطعنامه علیه کشور ما رای دادند اما ما از آیین، اصول و مصالح کشور و مردم عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

 

حجت الاسلام احمدی نیک عنوان کرد: امروز ثابت شد که دنیا، دنیای گفتمان و مذاکره نیست بلکه دنیای موشک، مقاومت و استقامت بر اصول و ارزش ها و راه درست است.

 

امام جمعه قلعه گنج ضمن گرامیداشت هفته محیط زیست و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای محیط بانی استان، یادآور شد: متاسفانه دیروز در روز روشن از یک طلا فروشی در شهرستان قلعه گنج سرقت مسلحانه شد.

 

وی گفت: از فرماندار به عنوان رئیس شورای تامین، نیروی انتظامی دستگاه قضایی شهرستان می خواهیم با سرعت و قدرت پیگیری کنند و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی سارقان را دستگیر و به سزای اعمالشان برسانند.

 

حجت الاسلام احمدی نیک در خاتمه تاکید کرد: هر دستگاهی در  انجام وظیفه اش نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان کوتاهی کرده و مرتکب ترک فعل شده باید با جدیت و قاطعیت با آن برخورد کنند و تا جمعه آینده این پرونده تعیین تکلیف شود امیدوارم برای برخوردی عبرت آموز شود.

کد خبر 1184276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha