برپایی ۳۵۰ برنامه در دهه کرامت در سطح استان البرز با حضور خادمان آستان قدس رضوی

رضایی با اشاره به اهمیت خدمت خادمان امام رضا(ع) در دهه کرامت گفت: ۳۵۰ برنامه در دهه کرامت در سطح استان البرز با حضور خادمان آستان قدس رضوی برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسین رضایی» با حضور در مصلی نماز جمعه ( ۲۰ خرداد) در شهر کرج گفت:  ۳۵۰ برنامه در دهه کرامت در سطح استان البرز با حضور خادمان آستان قدس رضوی برپا شده است. 

 

دبیر کانون های خدمت رضوی استان البرز افزود: از جمله برنامه های دهه کرامت در استان البرز برپایی رزمایش مومنانه و مواسات است که در سطح کشور در این خصوص البرز در رتبه دوم کشوری قرار دارد. 

 

به گفته وی، البرز نشین ها ثابت کرده اند که در رابطه با مسائل معنوی و ایمانی همواره پای کار هستند و حضور فعال دارند و این مهم در ایام دهه کرامت بیش از پیش نشان داده شده است. 

 

 

مسیر خادمی آستان قدس رضوی همچنان باز است

 

وی با اشاره به اینکه سامانه خادمیاری از ۲ سال گذشته با توجه به انبوه ثبت نام ها بسته شده است بیان کرد: مسیر خادمی آستان قدس رضوی همچنان باز است و هر کس به اندازه وسع خویش می تواند خادم آستان قدس رضوی باشد.

 

وی ادامه داد: خدمتی که در مسیر خدمت به امام رضا(ع) پذیرفته تر است خدمت خالصانه و مخلصانه به محضر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) است، در طریق خدمت به اهل بیت(ع) زمان و مکان معنی ندارد و ما همگان در همین لحظه در محضر خدا و اهل بیت(ع) قرار داریم.

 

 

 

 

کد خبر 1184299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha