۲۵ خرداد؛ آخرین مهلت ثبت نام در مدارس صدرا

مدیر آموزشگاه علوم و معارف اسلامی صدرا گفت: علاقه مندان به تحصیل در مدارس صدرا (مدارس انقلاب اسلامی) تا ۲۵ خردادماه فرصت ثبت نام دارند.

«محبوبه بهلولی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، از آغاز ثبت نام مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا خبر داد و گفت: ثبت نام سال تحصیلی 1402-1401  از دوازدهم اردیبهشت ماه آغاز شده است. 

 

مدیر دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا با بیان اینکه علاقه مندان به تحصیل در مدارس صدرا (مدارس انقلاب اسلامی) تا 25 خردادماه فرصت ثبت نام دارند، افزود: ثبت نام صرفا از طریق سایت سازمان مدارس صدرا لینک http://SadraOrg.ir/add  انجام می شود. 

 

وی با اشاره به اینکه شرط علمی گزینش دانش آموزان پایه هفتم معدل خیلی خوب است و مصاحبه با دانش آموز و اولیای وی انجام می شود، اظهارکرد: مصاحبه با خانواده از اولویت بالایی برخوردار است چراکه تربیت به واسطه خانواده محقق می شود بنابراین همراهی آنها با اندیشه و راهکارهای سازمان به شدت در پیشرفت مدرسه تاثیرگذار است.

 

بهلولی بیان کرد: با توجه به محدود بودن مکان و فضای آموزشی امکان جذب تمامی متقاضیان ثبت نامی وجود ندارد، بنابراین، تمرکز اصلی ما در ورودی آموزشگاه با پذیرش دانش آموزانی است که با آرمان های ما نزدیکی بیشتری دارند تا خروجی های بهتری تحویل جامعه دهیم.

 

مدیر دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا افزود: تمام تلاش و اهتمام این آموزشگاه  به غربالگری دانش آموزان در ابتدای ثبت نام و تلاش برای ثبت نام دانش آموزانی است که بیشترین شباهت و ویژگی را به مدرسه صدرا داشته باشند.

 

 

کد خبر 1184312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha