اعتبارات سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری به درستی مدیریت شود

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه اگر اعتبارات سفر ریاست جمهوری به درستی مدیریت شود شاهد تحول در چهارمحال و بختیاری خواهیم بود، گفت: امروز یکی از مطالبات ما از مسئولین استان تحقق اهداف سفر ریاست جمهوری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 20 خرداد) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، به 20 خردادماه روز ملی صنایع دستی و فرش اشاره کرد و گفت: باید هرچه بیشتر به مقوله صنایع دستی اهمیت دهیم زیرا صنایع دستی از عرصه های مهم تولید  و اشتغال است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تبریک ۱۱ ذیقعده سالروز میلاد امام رضا(ع)، افزود: این امام همام قطب عالم هستی و پناهگاه مردم و مؤمنین است که همه برکات دنیا و آخرت به برکت حضور امامان است.

 

امام جمعه شهرکرد به سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و ادامه داد: این سفر برای استان برکات بسیاری داشت و بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح های مختلف استان اختصاص داده شد.

 

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه اگر اعتبارات سفر ریاست جمهوری به درستی مدیریت شود شاهد تحول در چهارمحال و بختیاری خواهیم بود، اظهار کرد: امروز یکی از مطالبات ما از مسئولین استان تحقق اهداف سفر ریاست جمهوری است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه رئیس جمهور اهل تقوا بوده و جهادی عمل می کند، تصریح کرد: ایشان اهل اغراق و مبالغه نیستند که باید قدردان چنین مدیران لایقی در نظام جمهوری اسلامی باشیم.

 

خطیب جمعه شهرکرد به دستور مؤکد رئیس جمهور بر اجرایی شدن مصوبات سفرشان اشاره کرد و گفت: دولت نیازمند مدیران جهادی است که وارد میدان شوند و مشکلات را رفع کنند، مدیران جهادی می توانند گَرد محرومیت را از استان و کشور بزدایند.

 

حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه مدیرانی که توان کار کردن ندارند باید کنار گذاشته شوند، افزود: امروز جامعه نیازمند مدیران جهادی است تا از فرصت سفر ریاست جمهوری بهره برده و با اعتبارات پیش بینی شده کارهای بزرگی برای استان انجام دهند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دولت سیزدهم در عزت بخشی به کشور گام های خوبی برداشته است، خاطرنشان کرد: توقیف دو کشتی یونانی در پاسخ به توقیف کشتی ایران و خاموش کردن دوربین های مراکز هسته ای در پاسخ به قطعنامه دشمنان عزت کشور را در برابر بیگانگان بالا برد.

 

کد خبر 1184313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha