با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع و منطبق با قانون صورت گیرد

حجت‌الاسلام موسوی فرد بر برخورد قاطع، بدون ملاحظه و منطبق بر قانون با مفسدان اقتصادی از سوی دستگاه قضایی تاکید کرد و گفت: ما قبول داریم گرانی وجود دارد ولی گرانفروشی را قبول نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد» ظهر امروز (جمعه ۲۰ خرداد) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز، ضمن رعایت به تقوای الهی و تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا (ع) اظهار کرد: باید تلاش کنیم از حریم رضوی بهره لازم را ببریم.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به جسارت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)، قرآن و حریم امام رئوف (ع) افزود: توهین به مقدسات مانند این است که به درخت میوه‌ای سنگ می‌زنند در حالی که درخت بی‌ثمر سنگ نمی‌خورد.

 

وی با بیان اینکه این نشان می‌دهد دین و قرآن کار خودش به خوبی انجام داده است اضافه کرد: در سالی که به قرآن توهین شد تیراژ فروش قرآن در کشورهای اروپایی در آن سال بالا رفت و همچنین وقتی به ساحت مقدس پیامبر (ص) جسارت شد در آن سال بیشترین نام محمد نام‌گذاری شده بود؛ فیلم عنکبوت مقدس هم در راستای تضعیف دین ساخته شده بود.

 

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه امروز در جامعه، حیا به معنای پنج‌گانه آن کمرنگ شده است عنوان کرد: وقتی انسان به یاد خدا باشد قطعا در تلاش است به فرمان او عمل کند و وقتی به یاد خداوند استغفار می‌کند ایمانش تقویت می‌شود.

 

وی همچنین با اشاره به دستگیری اراذل و اوباش توسط نیروی انتظامی و چرخاندن آنها در خیابان‌ها جهت اینکه مردم ببینند و عبرت شود اضافه کرد: آن کسی که معیشت و اقتصاد مردم را نشانه گرفته نیز خطر آن کمتر از اراذل و اوباش نیست.

 

حجت‌الاسلام موسوی فرد برخورد قاطع، سریع، بدون ملاحظه و منطبق بر قانون با مفسدان اقتصادی از سوی دستگاه قضایی را خواستار شد و از مسئولان خواست بازار را رصد کرده و به مفسدان اقتصادی فرصت جولان دادن در جامعه را ندهند.

 

وی با بیان اینکه ما قبول داریم گرانی وجود دارد ولی گرانفروشی را قبول نداریم تصریح کرد: قیمتی که معین می‌شود باید همان باشد نه اینکه هرجایی برویم متفاوت باشد.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان اذعان کرد: درخواست مردم از قوه قضائیه این است که دلالان و محتکرانی را که پنج هزار تن برنج و شالی احتکار کرده بود را بیاورند و در محضر مردم قرار دهند و همانطور که با اراذل و اوباش برخورد می‌کنید، با دلالان و دانه درشتان اقتصادی هم برخورد شود.

 

وی با بیان اینکه این پنج هزار تن برنج را باید در اماکن عمومی با قیمت کمتر به مردم بفروشید خاطر نشان کرد: اگر چند گران فروش را به ذلت و خواری بکشید، مشکل مردم حل می‌شود.

 

امام جمعه اهواز با اشاره به تصویب قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام آژانس انرژی اتمی که با حمایت آمریکا و سه کشور اروپایی فرانسه، آلمان و انگلیس انجام شد تاکید کرد: شما ملت ایران را آزموده‌اید؛ هشت سال جنگ را بر ملت ایران تحمیل کردید، فشارهای اقتصادی اعمال کردید ولی نتیجه‌ای نگرفتید بنابراین ما را از جنگ و تحریم اقتصادی نترسانید؛ ما فرزندان عاشورا و دوستدار شهادت در راه خدا هستیم.

 

وی با تاکید بر عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در زندگی اجتماعی و فردی و فاصله گرفتن از گناه و نافرمانی خداوند یاد آور شد: ما نباید در برابر منکرات، گناه و بی‌عفتی بی‌تفاوت باشیم.

 

کد خبر 1184339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha