ایران اسلامی مقابل زور ایستادگی خواهد کرد

حجت‌الاسلام غبیشاوی گفت: آمریکا خود را مالک دنیا می‌داند، اما ایران اسلامی با تقدیم ده‌ها هزار شهید به اسلام اقتدار خود را به دست آورده و مقابل زور ایستادگی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی» ظهر امروز (جمعه ۲۰ خرداد) در آئین عبادی سیاسی خطبه‌های نماز جمعه آبادان، با تسلیت به خانواده‌های جانباختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل اظهار کرد: در این حادثه مردم آبادان بار دیگر حس ان۶ساندوستانه خود را ثابت کردند و در آئین تشییع پیکرهای جانباختگان این حادثه، مردم مشارکت پررنگی داشتند تا بلکه تسکینی بر درد بازماندگان باشند.

 

خطیب نماز جمعه آبادان بر ضرورت تسریع در عملیات تخریب ساختمان متروپل تاکید کرد و افزود: باید تخریب این ساختمان سریع‌تر و با دقت بیشتری صورت گیرد تا شاهد فاجعه دیگری نباشیم.

 

وی اذعان کرد: کسبه اطراف ساختمان متروپل، منتظر بازگشایی مسیر هستند هر چند برخی کسبه منطقه به محل کاسبی خود بازگشته‌اند.

 

حجت‌الاسلام غبیشاوی در بخشی از سخنان خود با تسلیت به جانباختن تعدادی از هموطنان در حادثه قطار مشهد - یزد اضافه کرد: مسئولان می‌بایست تحرکات خرابکارانه را در این حادثه مدنظر داشته باشند چراکه ما دشمنان کثیفی داریم که برای تحقق اهدافشان دست به هر اقدام و جنایتی می‌زنند.

 

وی مسافرت‌های ریلی را از امن‌ترین سفرها خواند و خاطر نشان کرد: نباید اجازه دهیم که با سهل انگاری‌ها و کم کاری‌ها مردم در این گونه مسافرت‌ها احساس ناامنی کنند.

 

امام جمعه آبادان در بخشی دیگر از سخنان خود به سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به آبادان اشاره کرد و ادامه داد: در این سفر مشکلات بیکاری، آب و عمران شهری مورد بحث قرار گرفت که امیدواریم دولت مردمی اهتمام بیشتری در رفع این مشکلات داشته باشد.

 

وی همچنین با تقدیر از نیروی دریایی ایران به ویژه نیروی دریایی سپاه عنوان کرد: با گرفتن ۲ نفتکش یونانی توسط نیروی دریایی ایران، جواب دندان شکنی به ربودن یک کشتی نفتکش ما داده شد.

 

حجت الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه آمریکا خود را مالک دنیا می‌داند ابراز کرد: ایران اسلامی با تقدیم ده‌ها هزار شهید به اسلام اقتدار خود را به دست آورده و مقابل زور ایستادگی خواهد کرد.

 

وی همچنین در بخش پایانی سخنان خود خواستار مدیریت مصرف برق در فصل تابستان شد و تصریح کرد: مردم در این فصل باید به گونه‌ای برق را مدیریت کنند تا در گرمای ۵۰ درجه شاهد خاموشی نباشیم.

 

کد خبر 1184340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha