نوای «یا رضا(ع)»  در ندامتگاه نهبندان طنین انداز شد/ اعطای مرخصی به زندانیان

کاروان زیر سایه خورشید با پرچم مقدس آستان حضرت شمس الشموس علی ابن موسی الرضا(ع) شمیم رضوی را در ندامتگاه شهرستان نهبندان پیچید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در آستانه شب میلاد این امام همام از زندان شهرستان نهبندان بازدید و با مددجویان آن دیدار کردند. کاروان زیر سایه خورشید با پرچم مقدس آستان حضرت شمس الشموس علی ابن موسی الرضا(ع) نوای «یا رضا(ع)» را در ندامتگاه نهبندان طنین انداز کردند.

 

یکی از خادمان حرم مطهر رضوی با مداحی خود حال و هوای معنوی این برنامه را مضاعف کرد و فضایی سرشار از عطر رضوی را در زندان ایجاد شد. زندانیان بندهای مختلف با دلهای شکسته و استقبال گرم از خدام حرم مطهر رضوی پرچم متبرک بارگاه امام رضا(ع) را زیارت کرده و تبرک جستند.

 

امروز به برکت حضور خدام حرم مطهر رضوی و پرچم مقدس امام رضا(ع) به تمام محکومین زندان پنج روز مرخصی اعطا و روز گذشته یک زندانی نیز آزاد شد.

 

«سید حسین مدنی»، خادم حرم مطهر رضوی در بین مددجویان اظهار کرد: امام رضا(ع) نگاه ویژه خود را به شما زندانیان کرده که امروز پرچم مقدس را برای زیارت فرستاده است.

 

وی در ادامه افزود: زندانیان در حبس ظاهری هستند اما بسیاری از انسان ها در زندان نفس گرفتاریم و خداوند بخشنده و ستارالعیوب است و امیدواریم به زودی به آغوش خانواده های خود بازگردید.

 

«رضا مال اندوز»، رئیس زندان نهبندان نیز در این مراسم معنوی گفت: حدود یکصد نفر از متهمین و محکومین در زندان به سر می برند و در این زندان اشتغال صد در صدی برای زندانیان صورت گرفته است.

 

وی بیان کرد: زندان نهبندان از لحاظ اشتغال رتبه نخست و از لحاظ حرفه آموزی رتبه سوم استان را دارد و هدف دستگاه قضایی استان نیز بر اشتغال آفرینی صد درصدی زندانیان است.

 

رئیس زندان نهبندان در پایان افزود: بسیاری از زندانیان در استان مشغول به کار هستند و اکثر از زندانیان به دلیل موادمخدر و تعداد کمی نیز به دلیل مهریه در زندان به سر می برند.

کد خبر 1184342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha