نجات جان مرد ۳۵ ساله توسط نیروهای محلی و نجات غریق/ پسر ۱۱ساله غرق شد

مومنی با اعلام خبر نجات مرد ۳۵ساله و یافتن جسد نوجوان ۱۱ ساله که با حضور تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان گیلان انجام شد گفت: علت این حادثه غم انگیز عدم توجه به تابلوهای هشدار دهنده ساحل مبنی بر ممنوعه بودن شنا در منطقه بوده است.

«امیر مومنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت اظهار کرد: در ساعت ۱۹:۲۲ روز جمعه(۲٠ خرداد) خبر غریق به صورت حضوری توسط مردم به عوامل پایگاه واکنش سریع هلال احمر مرکز استان گیلان اطلاع داده شد.


رئیس هیئت نجات و غریق شهرستان رشت با بیان اینکه بلافاصله یک تیم پنج نفره شامل تیم ارزیاب و تیم ساحلی جمعیت هلال احمر با تجهیزات ترابری یک دستگاه آمبولانس و یک خودروی آرگو به منطقه اعزام شدند افزود: قبل از رسیدن عوامل امدادی، یک فرد ۳۵ ساله توسط نیروهای محلی و نجات غریق از آب بیرون کشیده شد و تحویل نیروهای ۱۱۵ جهت انتقال به مرکز درمانی گردید.


مومنی اضافه کرد: فرد دیگر جوان ۱۱ ساله پس از عملیات جست و جو توسط تیم اعزامی هلال احمر از آب بیرون کشیده شد و در پوشش کیسه جسد با تایید نیروهای ۱۱۵ تحویل عوامل انتظامی شد.


وی که در این عملیات سرتیم عملیاتی محیط های آبی تیم واکنش سریع مرکز استان بود ادامه داد: علت این حادثه غم انگیز عدم توجه به تابلوهای هشدار دهنده ساحل مبنی بر ممنوعه بودن شنا در منطقه بوده است.


مومنی ضمن تسلیت به خانواده فرد غرق شده تاکید کرد: هموطنان عزیز به هیچ وجه و در هیچ شرایطی خارج از طرح سالم سازی و عدم حضور نجات غریقان حاضر در ساحل تصمیم به ورود به آب نگیرند.

کد خبر 1184364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha