برپایی ایستگاه مشاوره حقوقی امام رضایی در محمودآباد

هاشمی نسب از برپایی ایستگاه مشاوره حقوقی در ایام دهه کرامت و به مناسبت میلاد آقا علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) با هدف رفع مشکلات حقوقی شهروندان محمودآبادی در مصلای این شهرستان خبر داد.

«سیدعلی هاشمی نسب» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تبریک دهه کرامت با تاکید براینکه خادمیاران رضوی شهرستان محموآباد برای محرومیت زدایی به نیت ترویج سیره منور رضوی پیشتاز و ثابت قدم هستند، اظهار کرد:این خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) برای پاسداشت دهه کرامت ایام منتسب به ولادت امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت شاه چراغ(ع) برنامه های متعددی در قالب جشن های مردمی، تکریم خانواده معظم شهدا، دستگیری از نیازمندان و ... را در کنار همراهی با کاروان زیرسایه خورشید تدارک دیده اند.

 

مسئول دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد گفت: بسیاری از خادمیاران در حوزه های تخصصی به محرومین خدمت ارائه می کنند.

وی افزود: به عنوان نمونه کانون تخصصی خدمت رضوی حقوقی محمودآباد به یمن میلاد امام رضا(ع) ایستگاه مشاوره حقوقی رایگان دایر کرد. 

هاشمی نسب با بیان اینکه این ایستگاه مشاوره حقوقی در ایام دهه کرامت و به یمن میلاد آقا علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) در حاشیه اجتماع بزرگ امام‌رضایی‌ها که در مصلای این شهرستان برگزار شد، به مردم شهرستان خدمت ارائه داشت، گفت:  مشاوران حقوقی با شنیدن مشکلات حقوقی مراجعه‌کنندگان، راه‌‌های برون‌رفت از مشکلات را برای آنان تشریح کرده و جهت تسریع در حل مشکلشان به آنان مشاوره دادند.

وی یادآورشد: این ایستگاه مشاوره حقوقی رایگان به نام نامی آقا امام رضا(ع) ماهی یک‌بار در محمودآباد دایر خواهد شد.

کد خبر 1184432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha