ثبت‌نام کارگاه‌های حضوری فصل تابستان کانون گیلان آغاز شد

​میرعظیمی گفت: ثبت‌نام کارگاه‌های حضوری فصل تابستان این مجموعه آغاز‌شده و تا پایان خرداد سال ۱۴۰۱ ادامه‌ دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «سید‌جلیل میرعظیمی» امروز(شنبه، ۲۱ خرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن فصل فراغت کودکان و لزوم برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی این ایام گفت: کارگاه‌های آموزشی تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فرصتی مناسب برای آموزش این قشر است.

 

سرپرست کانون پرورش فکری گیلان از برگزاری این کارگاه‌های آموزشی به صورت حضوری خبرداد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت‌نام و شرکت در این دوره‌ها، از دانش و توانمندی مربیان و مدرسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بهره‌مند‌ شوند.

 

وی با اشاره به اجرای 65 عنوان کارگاه عمومی و تخصصی در کانون در فراغت تابستان تصریح کرد: گروه‌های سنی 4 تا 18 سال می‌توانند در کارگاه‌های «هنر قصه‌گویی و اجرا»، «هنر‌های تجسمی» شامل نقاشی، طراحی، خوش‌نویسی، کلاژ(تکه‌چسبانی)، اوریگامی( کاغذ‌وتا)، انواع کاردستی، سفال‌گری، عکاسی و «هنر‌های نمایشی» مشتمل بر بازیگری، عروسک نمایشی، پویانمایی، سرود و موسیقی کودک، «آموزش‌های ادبی» چون شعر، داستان، خوانش متون ادبی و «آموزش‌های علمی» شامل نجوم، رباتیک، زیست‌شناسی شرکت کنند.

 

میرعظیمی هدف از برگزاری این کارگاه‌ها را عمق‌بخشی به دانش و آگاهی‌های علمی و ادبی مخاطبان اعلام کرد و اظهارداشت: «کتاب‌خوانی»، «قصه‌گویی(خوب‌شنیدن و خوب‌گفتن»، «شناخت سرزمین، مفاخر، مشایخ، مشاغل و وقایع» و «آشنایی با قرآن و احادیث» از دیگر کارگاه‌هایی است که در راستای پرورش کودکان به صورت رایگان برگزار می‌شود.

 

وی اعلام کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی بیش‌تر از فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش‌رو، به نشانی اینترنتی gilan.kpf.ir و مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در سراسر استان مراجعه‌ کنند.  
 

کد خبر 1184471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha