تدارک مسجد هدایت برای سالروز ولادت امام رضا(ع)

مراسم جشن میلاد حضرت امام رضا(ع) و بزرگداشت دهه کرامت همراه با اجرای سرود سلام فرمانده توسط نوجوانان مسجدی، در مسجد هدایت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، مراسم جشن میلاد حضرت امام رضا (ع) و بزرگداشت دهه کرامت، امروز (شنبه، 21 خردادماه) پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد هدایت برگزار می‌شود.

 

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین محمد سجاد ایزدخواه، استاد حوزه علمیه تهران در این مراسم سخنرانی و محمد شاه میرزایی، مداحی و مولودی خوانی می کند.

 

این گزارش می افزاید، سرود سلام فرمانده، امروز به صورت دسته جمعی در این مراسم هم خوانی می شود؛ به همین منظور درباره حضور فرزندان نمازگزاران در این مسجد، پیش از این از سوی شورای فرهنگی مسجد هدایت اطلاع رسانی شده بود.

 

توزیع 70 بسته ارزاق میان خانواده های نیازمند و مرحمتی امام زمان(عج) میان ائمه جماعات مساجد و طلاب تهران، از برنامه های دیگر مسجد هدایت در بزرگداشت دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) است.

 

بنا بر این گزارش، تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی مسجد هدایت به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و با محوریت موضوع حجاب و عفاف، بخش پایانی مراسم امروز در مسجد هدایت است.

 

کد خبر 1184475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha