بیش از ۱۲ میلیارد ریال برای حفر چاه های آب هزینه شد

مدیر امور آب و فاضلاب شیروان گفت: ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای حفر چاه های آب هزینه شد.

«شهرام رمضانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: چاه آب شماره (2) شهر زیارت و روستای ورگ از توابع بخش مرکزی شهرستان تجهیز و وارد مدار شد که 12 میلیارد و 500 میلیون ریال برای حفر چاه های آب شیروان هزینه شد.

 

مدیر امور آب و فاضلاب شیروان عنوان کرد: با توجه به افزایش دمای هوا و بالارفتن مصرف آب توسط مشترکان در چند هفته اخیر و احساس کمبود آب در برخی از نقاط شهر، دو چاه تجهیز و وارد مدار شد.

 

رمضانی خاطرنشان کرد: چاه های مزبور می بایست در چند ماه آینده به بهره برداری می رسید ولی با توجه به کمبود آب در شهر زیارت و روستای ورگ چاه های مورد نظر آزمایش پمپاژ شد، الکترو موتور، شیرآلات و اتصالات نصب شد و به بهره برداری رسید.

 

وی اضافه کرد: این طرح ها از محل اعتبارات عمرانی و منابع داخلی با مجموع کل، 12 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبارهزینه شده، چهار هزار و 700 نفر جمعیت از خدمات آن برخوردار شدند که پروژه چاه شماره (2) شهر زیارت با 100 درصد و مخزن ذخیره جدید دو هزار مترمکعبی شهر زیارت 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

وی تصریح کرد: عملیات اجرا شده طرح ها تهیه لوله و اجرای خط انتقال از چاه عمیق جدید شماره (2) تا حوضچه تقسیم خط در محوطه چاه عمیق قدیم شماره یک، اجرای تامین برق چاه عمیق جدید، شبکه فشار متوسط به همراه نصب ترانس، تهیه و تجهیز و راه اندازی چاه عمیق جدید با دبی 17 لیتر در ثانیه برای شهر زیارت و 5 لیتر در ثانیه برای روستای ورگ و احداث اتاقک تاسیسات سرچاه عمیق جدید صورت گرفته است.

 

شهر شیروان با ۸۵ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی، بیش از ۴۲ هزار مشترک آب دارد.

کد خبر 1184495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha