اجتماع بزرگ امام رضایی در اراک

شعبانی از اجتماع بزرگ امام رضایی در اراک همزمان با سراسر کشور و به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

«علیرضا شعبانی» ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) از اجتماع بزرگ امام رضایی همزمان با 2000 نقطه ایران خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این اجتماع با حضور پرچم و خادمان حرم امام رضا(ع) در اراک برگزار می شود.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک افزود: سخنران این مراسم با شکوه سید مصطفی رضایی طلب، از حرم رضوی است و سید امیر موسوی، سید جواد رفیعی، حاج محمود قاسمی و حاج مسعود پیرایش نیز مداحان این مراسم هستند.

 

وی بیان کرد: این مراسم معنوی در روز شنبه 21 خرداد ماه از ساعت 21:30 در مصلای بیت المقدس شهر اراک همراه با توزیع فیش غذای تبرکی برگزار می شود.

 

این مقام مسئول همچنین ادامه داد: برپایی ایستگاه چایخانه امام رضا(ع) و غرفه کودکان نیز  از دیگر برنامه های دهه کرامت است که در میدان شهدا، پیاه راه امیر کبیر از 18 الی 22 دایر است.

 

همایش فرهنگی ورزشی پیاده روی خانواده دهه کرامت

 

شعبانی همچنین از برگزاری همایش فرهنگی، ورزشی و پیاده روی خانواده نیز به مناسبت دهه کرامت خبر داد و گفت: این همایش نیز با حضور هنرمندان و ورزشکاران شاخص استان برگزار شد.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک ادامه داد: ایستگاه های ورزشی و سلامتی، ایستگاه کودکانه و ایستگاه بازی های بودمی و محلی از برنامه های این همایش بود که با حضور گسترده در روز گذشته در محل دره گردشگری گردوی اراک برگزار شد.

کد خبر 1184496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha